|

خوش گذرونی مهناز افشار به سبک جورجینیای رونالدو؛ فیزیک ورزیده خانوم رو دیوار!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار این روزها فازش کلاً عوض شده و از وقتی بی خیال بازیگری شده با ورزش و نشون دادن خوشگذرونی هاش سعی میکنه خودش رو مشغول کنه

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مهناز افشار جزو اون دسته از خانوم های بازیگری است که تو سینما ایران به همه چیز رسید و جزو سوپراستارهای پرفروش سینما بود که البته این توجه زیاد به خانوم بازیگر و خودبزرگ بینی ایشون باعث شد به دردسر بیوفته و حتی مجبور بشه از ایران بره!

مهناز افشار بعد از اینکه از ایران رفت و ساکن آلمان شد ابتدا کمی مدارا می کرد و امید داشت با گذشت زمان و باتوجه به اینکه شاکی خصوصی ایشون به خاطر مادر بودن مهناز گذشت کرد دوباره به ایران برگرده و بشه همون سوپراستار قبلی! از همین رو مهناز تو ماه های اول مهاجرت خیلی حواسش به نوع پوشش و صحبت هایی که مطرح می کرد بود و به قول معروف بی گدار به آب نمی زد. اما هر چه گذشت انگار خانوم بازیگر جریح دار تر می شد به یکباره در یک تصمیم انتحاری حجاب از سر برداشت. این پایانی بود بر حضور مهناز افشار تو سینما. این وسط یکسری ها خوش خیال بودن که مهناز هم مثل گلشیفته می تونه تو سینمای بین المللی ایفای نقش کنه و بشه یه آرتیست اینترنشنال. اما زهی خیال باطل که خانوم بازیگر نه زبان بلده و نه اینقدر توانایی داره که بتونه خودش و به کارگردان ها و تهیه کنندگان خارجی بقبولونه.

mahnaz

وقتی حجاب مهناز افشار تو اروپا کم کم نم کشید

خوشگذرانی های مهناز افشار به سبک پولدارای غربی!

مهناز افشار خُب چندین و چند سال تو سینمای ایران بالاترین دستمزدها رو می گرفت و از اون طرف با یه آقازاده ازدواج کرده بود که احتمالاً وضع مالی بسیار مناسبی داشت همه این ها باعث شد مهناز تو اروپا هیچ نیاز مالی نداشته باشه البته به این ها اضافه کنید قراردادی که تو همون روزهای اول حضورش تو اروپا با mbc persia بست و تو پروژه شکسته خورده استعدادیابی این شبکه به عنوان داور شرکت کرد و بنا به برخی ادعا ها چیزی نزدیک به یک میلیون دلار دستمزد گرفت! همه اینها باعث شد مهناز با وجود اینکه یه پیج اینستاگرام 17 میلیون فالووری داره اما هیچ وقت به فکر درآمدزایی از اون نیوفتاد و در واقع اونچه که از ایران با خودش آورده بود برای زندگی مرفه و بی دغدغه تو اروپا کاملاً کفایت می کنه.

مهناز افشار به تازگی یه عکس جذاب از خوشگذرونی لاکچریش تو اروپا منتشر کرد. در واقع خانوم بازیگر انگاری دلشون اسکی می خواست و رفتن دامنه کوه های آلپ و یه دل سیر اسکی و برف بازی کردن و به سبک همیشگی عکسی هم از این خوشگذرونی تو اینستاگامشون منتشر کردن.

unknown_327481739_900008791128076_4439274556058763340_n

البته این اولین باری نبود که مهناز عکس خوش گذرونی کردنش رو به اشتراک گذاشت و چند وقت پیش هم عکسی منتشر کرده بود در حال تفریح تو شهربازی که خیلی ها اون رو تقلیدی از جورجینا زن رونالدو دونستند که عکس شهربازی رفتنش تو عربستان وایرال شده بود. ناغافل از این موضوع که عکس مهناز برای یکی دوماه پیشه و خیلی قبل تر از جورجینیا اینا رفته بود شهربازی.

253375

وقتی مهناز افشار رفته سراغ یه ورزش خفن!

مهناز افشار برخلاف ایران که حسابی سرش شلوغ بود تایم زیادی از روز رو به اصطلاح آفیش بود از این کار می رفت سر اون یکی کار تو اون یکی دو سال اقامت تو اروپا تا دلتون بخواد سرش خلوته و میشه گفت هیچ کار خاصی نداره و یا تو اینستاگرامش مشغول پست گذاشتنه و یا با رفقاش دورهمی گرفته. اما به تازگی خانوم گویا برای حفظ آمادگی جسمانی و احتمالاً و فرم بودن بدنش رفته سراغ یه ورزش باحال و البته سخت که اون صخره نوردی است. البته نه اینکه فکر کنید الان مهناز از صخره ها و دیواره دره ها تو اروپا آویزون شده ها نه خانوم تو یه باشگاه صخره نوردی اسم نوشته فعلاً مشغول بالا رفتن از دیواره های مصنوعی تو باشگاه شونه.

unknown_315306591_1361594727924094_8078337246359120591_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی