|

خوشمزه جات لوکس مریم معصومی واسه بدنسازی غووولش؛ خانوم گل هدیه گرفته چند صد میلیونی!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر مشهوریه که خیلی رو هیکلش حساسه و واسش پول خرج میکنه، اینبار نیز خانوم بازیگر از رژیم غذایی خوشمزش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای خوش فیس و خوش استعداد ایرانیه که البته دیگه کلا بازیگری تو سینما و تلویزیون رو بوسیده و گذاشته کنار! دلیل این حرکت خانوم خانوما چی بوده خدا داند اما باید اعتراف کرد مریم معصومی با بازی در سریال طنز "سه دونگ سه دونگ" و یا ایفای کاراکتری اجتماعی و جدی مثل "همه چیز آنجاست" نشون داده که میتونست تو این عرصه حرفه ای و توانا باشه اما امان از لایف استایل هنرمندا که یهو میزنن به تیپ و تاپ همیدگه یا خودشون!! مریم معصومی از اون دسته چهره های پولداریه که اصلا برای درآمد وارد این حرفه شگفت انگیز نشد اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر چرا همیشه تو اینستاگرامش فاز و نول دِپ طور داره؟ 

مریم معصومی یه مدت خیلی این مدلی بود و غمبار صحبت میکرد و یا عکس و بورمرنگ هایی نه چندان جذاب میذاشت، اما حالا این روندش بهتر شده و به علایقش بیشتر میپردازه که یکیشون ورزشه!! بله مریم بانو از پیگیر ترین بازیگراست در این موضوع که تو آینده ای نه چندان دور میخواد هیکلش رو مثل بدنساز های خارجی بسازه و سخت واسه خواستش در تلاشه. اما خب میدونید که اندام خوب پول خوبم میخواد و مریم معصومی هم باشگاهی که میره از بهترینهاست و هم رژیم غذاییش کم نمیاره! در ادامه تصاویری که خانوم خانوما منتشر کردند در این رابطه رو مشاهده می کنید.

unknown_330825250_211077204772673_3289891684514425949_n

gg

Untitled

وقتی رلِ مریم معصومی براش گل میخره چند صد میلیونی!

خانوما و آقایون بازیگر خیلیاشون هستند که متاهلن و یا مثلا دو سه باری طلاق گرفتن و خاصه که این مدلی میگذرونن. اما خیلیاشونم هستند که هنوزه که هوزه ازدواج نکردن که خب قطعا تورابطه رل طور هستن اما صداشو درنمیارن و یا صداش از جای دیگه در میاد و میرن تو حاشیه، به خصوص اینکه دو چهره مشهور با هم باشن!

اما مریم بانو ماه ها پیش نشونه هایی تو پیجش میذاشت که نشون میداد ایشون نامزدی چیزی دارن اما چیزی نگذشت که دیگه اون نشونه ها محو شدن و حتی مریم معصومی به طور مستقیم اعلام کرد سینگله! ولی خب میدونید که به تازگی روز ولنتاین رو پشت سر گذاشتیم و اونهایی که کادو گرفته بودن به نوعی هدیشون رو به تصویر کشیدن، حالا جهت پز دادن یا هر چیز دیگه ای!

مریم معصومی نیز اینچنین است و با انتشار یه استوری از باکس گل بزرررررگش ثابت کرد که عاشق پر و پا قرص داره که ازش رونمایی نکرده!

unknown_330984067_505620395108307_4196953037086155369_n

مریم معصومی و ثروتی که پای استایلش گذاشته!

خیلی از بازیگرا هستند که تو سریال یه مدلن و وقتی مخاطب وارد پیجشون میشه می بینه کلا تو واقعیت یه مددددل دیگن! مریم معصومی نیز اینچنین است و تو جعبه جادویی چهره ساده و معصومش یه چیزای دیگه میگه و وقتی وارد پیجش میشید با یه مریم دیگه روبرو میشید!

مریم معصومی خیلی زیاد اهل استایل زدنه و این حرکت رو هم به خوبی انجام میده و به مانند بسیاری بازیگران مثل بهار رهنما نیست که فقط بپوشه و بپوشه! بلکه به خوبی میدون چی و با چی ترکیبی کنه تا در نهایت ظاهری آراسته و خوووشگل داشته باشه. جالبه که مریم معصومی و یا سپیده خداوردی انقدرررر لباس دارن که با وجود میلیون ها عکسی ک به اشتراک گذاشتن، هیچکدوم از تیپاشون تکراری نیست!

maryam-masoumi

t1-1

maryammasoumi__301781489_517946160135133_164029149184694891_n

وقتی مریم معصومی سالی دو سه بار تولدشه و لوکس مهمونی میگیره!

مریم معصومی همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم خیلی زیاد اهل انتشار تصاویر مختلف از خودشه تو هررر لوکیشن و محیطی که باشه! مثلا خانوم بازیگر خیلی علاقمنده و عادت داره تا تمامی جشن تولدهای خود را به اشتراک بذاره حتی اگه در یک سال چند تولد براش گرفته باشن!

مریم معصومی یه دختر دهه شصتیه که در 14 اسفند سال 1365 متولد شده و زاده تهران است. البته که این حرکت تنها مختص مریم بانو نیست و خیلیییی از بازیگرای به خصوص خانومِ ما هستند که چنین می باشند و برای تک تک مناسبتا کلی سور و سات دارن و عکس و فیلم میذارن!

Untitled

اما شوهر ایده آل خانوم!

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

مریم معصومی اصولا با فالووراش زیاد صحبت میکنه و سعی بر این داره تا ارتباطی دوستانه داشته باشه نه مغرور طور!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی