|

شقایق دهقان و ساز متفاوتش تو استایل که دهه هشتادیه؛ قد و قامت پسرش داره میرسه به خدا!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان بازیگر خوش چهره و باحال ایرانیه که تو عکس گرفتن شیطنت زیادی داره و اینبار از لای برگ ها خودنمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شقایق دهقان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که تا به اینجا کلی خاطره و لبخند برای مخاطبش به وجود آورده. البته که یکی از دلایل صحبت های بالا بخاطر ژانری هستش که شقایق دهقان درش کار میکرده و همیشه خانوم بازیگر رو تو قالب طنز دیده ایم. شقایق دهقان به خصوص تو دهه هشتاد و نود سریال های تلویزیونی به شدت درخشید که خب به یکی از بهتریناش میشه اشاره کرد و "ساختمان پزشکان" رو اسم برد. شقایق دهقان در این کار به قدری خوش درخشید و باحال بازی کرد که از اون به بعد تیکه کلاماش شد تیکه کلام مخاطبین و لحن صحبتش هم شد لحنی که طرفداراش باهاش صحبت میکردند! شقایق دهقان رو اما متاسفانه این روزا ها در فیلم و سریالی نمی بینیم که دقیقا همین موضوع نکته منفی حساب میشه چرا که به خصوص در راستای ژانر طنز هرکسی قوی کار نمیکنه و افرادی به مانند خانوم دهقان حیفن که نباشن!

شقایق دهقان اما در عوض تو اینستاگرام به شدت اکتیو و قوی کار میکنه. خانوم بازیگر برخلاف اونچه که منو شما ازش میدونستیم به شدت علاقمند به فضای مجازی و استایل های چیتان پیان طور هستش که خب واقعا به خانوم شیرزاد نیومد! شقایق بانو در این فضای نامرئی که این روزا هرکی یه ساز برای خودش میزنه، ساز متفاوتی داره و گاهی حتی به شدت حاشیه دار و عجیب میشه. 

خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون شیطنت بسیاری داره که خب در ادامه بیشتر باهاش آشنا خواهیم شد اما ابتدا تصویری از  وی در لا به لای درختان مشاهده می کنید که جالب بود.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-7-5 story

وقتی شقایق دهقان از این سبک خوشگلاسیون خانوما فراریه!

خب همونطور که دیدین شقایق دهقان دقیقا تا به همین اندازه راحت از خودش عکس میذاره! البته که راحتی منظور از لحاظ حجابی نیستدو به نکته نچرل و بدون فیلتر بودنش اشاره کردیم که شقایق دهقان از دست هنرمندانی می باشد که نه تنها فیسی طبیعی و دست نخورده دارد، بلکه به شدت از مواردی که اعتماد به نفسش رو بیارن پایین مثل فیلترای پلنگ اینستاگرام و .... فراریه!

آخه میدونید که این روزا درصد بالای از تصاویر اینستاگرامی شدن اونچه که بانوان میخوان دیده بشن و با اونچه که واقعا هستند زمین تا آسمون فرق داره! این فیلترا با توجه به اینکه هزاران هزار مدل هستند، چهره فرد رو تبدیل به یه خوشگلاسیون بی نقص میکنن که گاهی از شدت طبیعی بودنش واقعا تعجب آور میشن و خانوم محترمه میتونه با تست بر روی چهرش ببینه کدوم بیشتر بهش میاد و با کدوم به قولی خفن تر میشه!!

shaghayegh

شقایق دهقان دهه پنجاهیه و استایلاش دهه هشتادی!

البته که باید بگیم زمان قدیم ندیم، تا همین چند سال پیش، معیار انتخاب بازیگر فیس خاصی نبود و بیشتر اهالی سینما و مخاطبین بر این فکر بودند که کدوم بازیگر بهتر بازی میکنه! اما حالا می بینیم که بازیگران به خصوص زن ها همش درگیر این هستند که کی از کی خوشگلتره! 

از این ها گذشته داشتن استایل هم برای بازیگران زن اهمیت بالایی داره که البته تم و سلیقشون خیلی متفاوت از هم هستش و تو این موارد دیگه مثل فیس نمیرن کپی از هم بزنن! شقایق دهقان نیز دارنده استایلی خاص می باشد. تیپ هایی که شاید اصلا و ابتدا به سن و سال خانوم بازیگر نیاد اما به چهره اش حتما میاد! چرا که شقایق دهقان در کل چهره ای بسیار جوان تر از سنش داره و در حالی که گاهی حتی نامتعارف هم ممکنه بشه، مورد توجه قرار میگیره.

277033837_505501047959479_1128465819395232046_n

Untitled

Untitled

style.honarmandan_1622571915

کمی بیشتر با شقایق دهقان! خانوم چه پسر دوسته

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. خانوم خانوما تا مقطع دیپلم بیشتر نخوند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر رو تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند پسر داره که مشترک با مهراب قاسم خانی هستش.

شقایق دهقان در حال حاضر مجرده و از همسر سابق جدا شده اما موضوعی که مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی پسر دوسته چرا که هم خیلی با پسرش بغل تو بغل عکس داره و هم با پسر خواهرش!!

shaghayeghdehghanofficial_321185382_1088531898686957_7319212698089764490_n

شقایق+دهقان

بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا اومد تا اینکه از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند. دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمند است باتحصیلات بالا متاهل است

  • ایرانی ارسالی در

    این زن های بازیگر با اون سن و سال بالا خیال می کنند که هنوزم جوان هستند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی