|

منزل بهاره رهنما

بهاره رهنما از دکوراسیون منزل جدیدش رونمایی کرد

بهاره رهنما در تصاویری که به تازگی منتشر کرده، از دکوراسیون جدید منزل خود رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) یک بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته و هسر او؛ پیمان قاسم‌خانی نیز، نویسنده سینما است و نام فرزند این زوج نیز، دختری به نام پریا قاسم‌خانی است.

بهاره رهنما، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد. او در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بچه سرتق عاشق بازیگری

رهنما در مصاحبه ای دباره خود گفت: "تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد".

رقیب عشقی

او در ادامه افزود: "در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود". او در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

بهاره+رهنما (1)

بهاره+رهنما (2)

منبع: مثلث آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها