|

اتریوم حماسه ای غیرمنتظره!

چرا اتریوم محبوب شده است؟

ethereum

اتریوم قیمت روزانه Tenkan-Sen را به عنوان منطقه پشتیبانی که می تواند به پایین ترین سطح تبدیل شود، آزمایش می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اتریوم قیمت روزانه Tenkan-Sen را به عنوان منطقه پشتیبانی که می تواند به پایین ترین سطح تبدیل شود، آزمایش می کند.اقدام بسیار شبیه به اقدامات فعلی قیمت بیت کوین، به خصوص در دوازده روز معاملاتی گذشته است. اتریوم دوشنبه گذشته پایین‌تر از منطقه ارزش 3000 دلاری را نشان داد، اما بلافاصله به سمت بالاتر حرکت کرد و از آن منطقه خارج شد تا در منطقه ارزش فعلی 3100 دلار تثبیت شود.

بسته شدن هفتگی هفته گذشته قوی بود و حمایت لازم را برای ارائه چشم انداز کوتاه مدت صعودی به معامله گران فراهم کرد. اما گاوها باید از قیمت پیروی کنند و حمایت کنند. اگر قرار بود قیمت اتریوم امروز نمودار هفتگی خود را ببندد، پایین‌ترین قیمت بسته از هفته 24 سپتامبر 2021 یا پایین‌ترین قیمت هجده هفته‌ای خواهد بود.

اتریوم

در واقع، تداوم ضعف انتظار می‌رود، به‌ویژه اگر بازارهای ریسک‌پذیر مانند سهام همچنان با فشار فروش مواجه باشند. با این حال، نقطه ضعف امروزی یک فرصت ایده‌آل برای ورود معکوس صعودی در نمودار نقطه و شکل معکوس 0.50 دلاری/3 جعبه ایجاد کرده است.راه اندازی تله خرس ها در حال حاضر در نمودار نقطه و شکل قیمت اتریوم وجود دارد.

ورود طولانی مدت فرضی سفارش توقف خرید به قیمت 3450 دلار، توقف ضرر در 3250 دلار و هدف سود 4300 دلار است. این معامله نشان دهنده تنظیم پاداش/ریسک 4.25:1 با هدف سود ضمنی 25 درصد پس از ورود است. توقف انتهایی دو جعبه ای می تواند به محافظت از هرگونه ورودی به سود کمک کند.اگر قیمت اتریوم به 3000 دلار برسد، راه اندازی فرضیه طولانی مدت باطل می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی