|

شیبا اینو محبوب تر از همیشه!

سیگنال سولانا مهم!

solana

سولانا یک پروژه منبع‌باز کاربردی است که کار خود را باهدف ایجاد راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-سولانا یک پروژه منبع‌باز کاربردی است که کار خود را باهدف ایجاد راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) با استفاده از فناوری بلاک‌چین آغاز کرده است. درحالی‌که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود، به‌طور رسمی در مارس ۲۰۲۰ توسط بنیاد سولانا راه‌اندازی شد.

پروتکل سولانا برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز (DApp) نیز بهینه ‌شده است. سولانا از مدل اجماع ترکیبی مبتکرانه خود در جهت بهبود مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند که ترکیبی از مدل اثبات تاریخچه (PoH) همراه با اجماع اساسی اثبات سهام (PoS) است.

.1

با دید کلی به چارت می‌توان متوجه شد که محدوده ۸۰ دلار مهم‌ترین و حیاتی‌ترین حمایت سولانا بوده و اصلی‌ترین مقاومت هم خط روند نزولی است. درصورتی‌که بازار وارد فاز نزولی شود و حمایت ۸۰ دلار از دست برود، حمایتی تا محدوده ۵۰ دلار وجود نخواهد داشت.

.2

با دید کوتاه‌مدت‌تر می‌توان گفت که سولانا مقاومت‌های زیادی را پیش‌رو دارد که محدوده ۱۱۷ تا ۱۲۲ دلار اولین مقاومت آن در نظر گرفته می‌شود. سپس یک خط روند نزولی در پیش است و بعد از آن وارد محدوده ۱۴۵ تا ۱۵۲ دلار می‌شویم. شکست و تثبیت بالای هر یک از آن‌ها، موقعیت‌های معاملاتی خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی