|

تحلیلی تکنیکال!

بیت کوین و شاخص های مهم!!

bitcoin

عداد خروجی‌ تراکنش‌های خرج‌‌شده با طول عمر بین ۶ تا ۱۲ ماه (میانگین متحرک ۷ روزه) به کف ۱ ماهه خودرسیده است؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به گفته های ارزنو تعداد خروجی‌ تراکنش‌های خرج‌‌شده با طول عمر بین ۶ تا ۱۲ ماه (میانگین متحرک ۷ روزه) به کف ۱ ماهه خود در عدد ۴۱۹.۶۱ رسیده است. کف ۱ ماهه قبلی در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ در عدد ۴۲۸.۳۳ رخ داده بود.

حجم موجودی بیت‌کوین‌هایی bitcoin که بین ۳ تا ۶ ماه از آخرین تراکنش آن‌ها گذشته است، به سقف ۳ ماهه خود در عدد ۱،۵۱۴،۵۱۷ رسید.تعداد آدرس‌های با موجودی بیش از ۰.۱ بیت‌کوین به سقف تاریخی خود در عدد ۳،۳۴۲،۳۰۳ رسید.حجم بیت‌کوین‌هایی که از آخرین تراکنش‌ آن‌ها بین ۷ تا ۱۰ سال می‌گذرد، به سقف ۴ ماهه خود در عدد ۱،۳۰۵،۲۲۰.۴۱۸ رسیده است.

سقف ۴ ماهه قبلی در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در عدد ۱،۳۰۴،۵۶۷.۶۰۹ ثبت شده بود.حجم جریان خالص ورودی بیت‌کوین ماینر‌ها به صرافی‌ها (میانگین متحرک ۷ روزه) نیز به کف ۵ ماهه خود در عدد منفی ۱۲.۲۶۵ بیت‌کوین رسید. کف ۵ ماهه قبلی در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ در عدد منفی ۱۲.۱۳۷ بیت‌کوین ثبت شده بود.

شاخص های بیت کوین

در این خبر نمودار قیمت بیت‌کوین در کنار نمودار شاخص‌های داوجونز، S&P 500 و نزدک آورده شده است و اگر بخواهیم بیت‌کوین را با شاخص‌های ذکرشده مقایسه کنیم، متوجه وقوع تقریبا هم‌زمان فاز‌های نزولی و کف‌های قیمتی آن‌ها خواهیم شد.

بیت کوین

چنانچه این آیتم‌های تحلیلی را با هم مرتبط فرض کنیم، باید گفت که با توجه به سابقه تاریخی اگر بازار سهام آمریکا موفق به حفظ کف خود در این ناحیه شود، اصلاح شدیدتری هم در بیت‌کوین رخ نخواهد داد و وقوع بازار تمام خرسی زیر سوال می‌رود. ضمن اینکه اصلاح اخیر شاخص بسیار عمیق‌تر از ریزش آن در سال ۲۰۱۸ یا محدوده ۲۰۱۵-۲۰۱۴ بوده و بیت‌کوین در آن زمان کف خود را حفظ کرده‌ است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی