|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

حرکتی ناباورانه از دوج کوین دور از انتظار!

DOGCOIN

قیمت دوج کوین در حال حاضر در حدود ۰/۱۱ دلار درحال معامله می‌باشد و بیانگر چه روندی برای این میم کوین می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین در حال حاضر در حدود ۰/۱۱ دلار درحال معامله می‌باشد و بیانگر روند نزولی برای این میم کوین می باشد.و با توجه به این داده های موجود در بازار که نشان می دهد یک کندل قرمز رنگ برای دوج کوین (DOGE) در حال شکل گیری است.

کندل قرمز نشان می دهد که قیمت های آخر ماه نسبت به قیمت اول ماه بسیار کمتر شده است اما این اتفاق به طور متوالی حدود ۴ ماه در حال تکرار است و به نظر می‌رسد که برای پنجمین ماه دوج کوین هم این اتفاق خواهد افتاد.دوج کوین از ماه می ۲۰۲۱ که به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.76 دلار دست یافت، ایجاد دو کندل سبز در آگوست و نوامبر ۲۰۲۱، باعث بهبود و اصلاح قیمت شد.

دوج کوین

از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت)، دوج کوین فقط دو کندل از یازده کندل ماهانه برای خود  ثبت کرده است.درفریم ماهانه، دوج کوین در حال نزدیک شدن به یک سطح حمایتی حیاتی است که در آن امکان برگشت وجود دارد. اندیکاتور RSI بیانگر یک رالی جدید می باشد.

دوج کوین

در زمان انتشار این مقاله، قیمت دوج کوین ۰/۱۱۴ دلار بود که در ۲۴ ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.به نظر می رسد هولدرهای برتر دوج کوین در بحبوحه نوسانات فعلی بازار ارزهای دیجیتال، رمزارزها را با تخفیف خریداری می کنند. شایان ذکر است که هر چرخه بازار دارای یک مرحله انباشت است، که طی آن قیمت ها افت می کنند و سرمایه گذاران این اتفاقات را فرصتی برای خرید با قیمت پایین تر می بینند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی