|

تغییرقیمتی برای DOGE وجود دارد یا خیر؟

جای امیدی برای دوج کوین هست؟؟

DOGCOIN

چرا قیمت دوج کوین در حال کاهش است و آیا به زودی بهبود می یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-الان زمان مناسبی برای برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال نیست. قیمت Dogecoin از ابتدای مارس 2022 بیش از 13 درصد کاهش یافته است.که بالاترین قیمت Dogecoin در ماه مارس 0.139 دلار بود. با این حال، حدود 44 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی حدود 0.215 دلار نبست به سال 2022 کاهش یافته است.فروشندگان به آرامی دست از فروش شیبا اینو برداشته اند و با این وجود، روند سقوط آن در همان حالت باقی مانده است، تغییر جهت این ارز  ممکن است قریب الوقوع باشد.

همچنین معامله‌گران دنبال است هستند که ببینند آیا تغییرقیمتی برای DOGE وجود دارد یا خیر؟

جاناتان مورگان، معامله گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال گفت: "فشار نزولی اخیر قیمت Dogecoin را به زیر سطح بحرانی 0.12 دلار، رسانده است و این روند ادامه دارد تا زمانی که نمایه حجم به کمترین ترین حالت خود برسد. گره بعدی با حجم بالا تا منطقه قیمتی 0.08 تا 0.09 دلار است. و می تواند تا زمانی که قیمت به سطح 0.09 دلار برسد فعال شود."با این وجود، DOGE به یک بازگشت قوی  میانگینی بالاتر قیمت  بین بدنه های شمعدانی هفتگی دارد.

از طرفی ماسک بر این باور است که ارتش دوج کوین هرکاری را انجام داده است تا شرکت مک‌دونالد را مجبور به پذیرش این میم کوین کند.شایان ذکر است، این ماسک بود که برای اولین بار از مک‌دونالد خواست که پرداخت‌های DOGE را آغاز کند. او در توییتی نوشت که اگر مک‌دونالد شروع به پذیرش دوج کوین کند، یک وعده غذایی Happy Meal در این رستوران به او خواهد داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی