|

چه آینده ای در انتظار بیت کوین؟

bitcoin

نرخ بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ با روند کاهشی شروع شد و نگرانی در مورد افزایش تورم و نرخ بهره، این روند را تشدید کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرخ بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ با روند کاهشی شروع شد و نگرانی در مورد افزایش تورم و نرخ بهره، این روند را تشدید کرده است. به‌علاوه احساسات بازار همچنان در منطقه ترس شدید قرار دارد و احتمال می‌رود معامله‌گران همچنان به فروش دارایی‌های خود در ضرر ادامه دهند.

یکی از تحلیل‌گران توییتریِ بازار رمزارزها با نام Capo of Crypto در مورد تله گاوهای بازار هشدار داده است. او در ادامه آورده که غیر از بیت‌کوین، همه ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود رسیده‌اند که همان تله گاوی است. وی اضافه کرده که محدوده ۲۱ تا ۲۳ هزار دلار برای بیت‌کوین دور از انتظار نیست و بعدازآن می‌توان انتظار صعود را داشت.

شاخص های هفتگی

عرضه/تقاضا: موجودی همه صرافی‌ها در کمترین مقدار خود در ۳ سال اخیر قرار دارد. موجودی صرافی‌های اسپات و کوین‌بیس روندی صعودی به خود گرفته است، اما همچنان در محدوده کف ۳ ساله است. موجودی بیت‌کوین صرافی‌های بازار مشتقه نیز در سطوح مشابه قرار دارد. افزایش کوچکی در موجودی صندوق Purpose (ETF‌بیت‌کوین کانادایی) مشاهده می‌شود.

اندیکاتور‌های تکنیکال: در تایم‌فریم هفتگی، شرایط نسبتا خنثی است.

احساسات بازار: احساسات مثبت کمی بین سرمایه‌گذاران بازار آتی بیشتر است. شاخص Open Interest در حال افزایش ببوده و شاخص Estimated Leverage Ratio در حال رسیدن به سقف تاریخی قبلی است.

شاخص‌های آن‌چین: هولدر‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در حال فروش در ضرر هستند. شاخص‌های MVRV و NUPL نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال رسیدن به قیمت‌های پایین‌تر از ارزش ذاتی خود است. شاخص NVT Golden Cross نشان می‌دهد که قیمت فعلی بیت‌کوین بیش از ارزش ذاتی آن است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی