|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

شوکی سنگین از طرف بیت کوین!!

bitcoin

بیت کوین چندین حرکت عجیب انجام داده است که برای بازار رمز ارزها شوکه کننده بود....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته گفته شد که به‌طور خالص بیش از ۹۵ هزار بیت‌کوین bitcoin در یک بازه زمانی ۳۰ روزه از صرافی‌ها خارج‌ شده است. با بررسی گذشته نمودار، می‌توان دید که در دفعات پیشین و زمانی که این خروج به بیش از ۹۵ هزار بیت‌کوین رسیده بود، بیت‌کوین توانست روندی صعودی را در پیش بگیرد.

زمانی که بیت‌کوین بین ۸ تا ۱۲ هزار دلار معامله می‌شد، این شاخص دو بار از محدوده ۹۵ هزار بیت‌کوین عبور کرد که باعث تشکیل سقف تاریخی جدید در بیت‌کوین BTC شد.بیت‌کوین بزرگ‌ترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال است و صعود آن می‌تواند منجر به جذابیت کل بازار برای معامله‌گران شود؛ درنتیجه ادامه مسیر این رمزارز برای معامله‌گران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نوسان بیت‌کوین حوالی ۴۵ هزار دلار نشان می‌دهد که هنوز معامله‌گران نظر قطعی برای ادامه مسیر بیت‌کوین ندارند.از طرفی نمودارها نسبت حجم تراکنش‌های در سود به ضرر بیت‌کوین را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در داده های بازار مشاهده می‌شود، رشد تراکنش‌های در سود بیت‌کوین منجر به تشکیل سقف و کاهش قیمت و رشد تراکنش‌های در ضرر منجر به تشکیل کف و افزایش قیمت شده است.در حال حاضر فعالیت معامله‌گران در سطح فعلی قیمت افزایش داشته است که می‌تواند به رشد تجمیع توسط معامله‌گران نسبت داده شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی