|

تحلیلی تکنیکال!

بارشد بیت کویت چه اتفاقی برای رمزارزها می افتد؟!

bitcoin

به نظر می‌رسد با رشد قیمت بیت‌کوین تراکم سفارشات

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به نظر می‌رسد با رشد قیمت بیت‌کوین تراکم سفارشات فروش در قیمت‌های بالاتر در صرافی‌ها کمی افزایش یافته است. در صرافی کوین‌بیس تراکمی از سفارشات فروش در محدوده ۲۴،۵۰۰ و ۲۵ هزار دلار وجود دارد. در صرافی بیت‌فینکس نیز سفارشات فروش در قیمت‌های ۲۶ هزار، ۲۶،۲۵۰ و ۲۶،۵۰۰ افزایش یافته‌اند. در همه صرافی‌های ذکرشده و صرافی بایننس نیز تراکم مشترکی از سفارشات خرید در محدوده قیمتی ۲۰ هزار دلار موجود است.

ازطرفی اگراگر تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال را با نرخ پذیرش کاربران اینترنت در دهه 1990 مقایسه کنیم، یک موضوع واضح است: رشد زیادی در راه خواهد بود. در این گزارش آمده است: در حالی که پیش‌بینی ادامه روند پذیرش کریپتو دشوار است، تعداد کل کاربران کریپتو احتمالاً تا سال 2030 به 1 میلیارد خواهد رسید.

شرکت مشاور مدیریت جهانی گروه مشاوره بوستون Boston Consulting Group اعلام کرده است که پذیرش رمزارز احتمالاً توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی بیشتر شتاب خواهد گرفت.

نکته قابل توجه این است که صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال کریپتو دات‌کام این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است تا با استفاده از گوگل‌پی پرداخت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را انجام دهند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشرشده، کاربر باید برای استفاده از این ویژگی روی گزینه «ترید» در صفحه اصلی کلیک کرده و سپس خرید موردنظرش را انتخاب کند.

پس‌ازآن باید در بخش cash، گزینه Gpay را پیدا کند و با کلیک بر روی آن، یک چک‌باکس و سلب مسئولیت در مورد هزینه‌های پردازش کارت مربوطه وجود خواهد داشت که کاربر با تایید آن خرید خود را نهایی می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی