|

زمان نگهداری شیبا؟!

شیبااینوفراتراز انتظار!

Shiba Inu

زمان نگهداری SHIB در Coinbase از نیم سال فراتر می رود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان نگهداری SHIB در Coinbase از نیم سال فراتر می رود.بر اساس این صرافی، دارندگان Shiba Inu که از Coinbase استفاده می کنند، به طور متوسط ​​شش ماه در SHIB خود نگه داشته اند. پس از اینکه زمان نگهداری SHIB در Coinbase به 120 روز در آوریل رسید، از آن زمان به مدت 183 روز افزایش یافته است.با وجود پروژه‌های فراوان در نقشه راه Shiba Inu برای کاربران SHIB، به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران Coinbase هنوز برنامه‌ای برای فروش توکن‌های خود ندارند.

زمان نگهداری معمولی Shiba Inu در Coinbase از زمانی که برای اولین بار در سال 2021 به صرافی اضافه شد، به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. اکنون به نقطه عطف قابل توجهی از زمان نگهداری نیم ساله رسیده است. این زمان نگهداری بیشتر از بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو، سولانا و هر ارز دیجیتال دیگر در 20 لیست برتر است. SHIB همچنین یازدهمین ارز دیجیتال پرطرفدار در کوین بیس است. 94 درصد از فعالیت های تجاری پیرامون SHIB در صرافی خرید Shiba Inu است.البته، حجم معاملات و دارایی های کوین بیس SHIB تنها بخش کوچکی از فعالیت شیبا اینو را نشان می دهد. ما دقیقا نمی دانیم چه تعداد از کاربران کوین بیس دارای SHIB هستند ولی برای اکثر صرافی ها یکسان است.

به گفته CoinGecko، جفت‌های مختلف SHIB در Coinbase حدود 6 درصد از حجم معاملات را تشکیل می‌دهند. در مقابل، حجم معاملات بایننس حدود 23 درصد است. در همین حال، ShibaSwap تنها 0.33 درصد از حجم 24 ساعت گذشته را نشان می دهد. داده های عمیق تر از Certik نشان می دهد که 25٪ از تمام آدرس های SHIB شیبا اینو را برای بیش از یک سال نگه داشته اند.

میانگین سن کیف پول آنها نیز 10 ماه است. با توجه به فهرست کوین بیس Shiba Inu تقریباً چهار ماه پس از انتشار اولیه آن در ماه مه 2021، به نظر می رسد که این اطلاعات با داده های معمول زمان نگهداری کوین بیس نیز مطابقت دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی