|

آیا زمان فروش شیبا اینو فرا رسیده است؟

Dogecoin

آیا باید کیف پول خود را برای شیبا اینو آزاد کنید یا آن را روی یک افسار محکم نگه دارید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارز دیجیتال شیبا اینو (CRYPTO: SHIB) در سال 2023 با قدرت شروع به کار کرد. قیمت توکن ها بین روز سال نو و 4 فوریه 88 درصد افزایش یافت. اما این شادی زیاد دوام نیاورد. شیبا اینو بیش از 40 درصد پایین‌تر از اوج فوریه عقب‌نشینی کرده است، در حالی که نام‌های پیشرو ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت‌کوین (CRYPTO: BTC) در همان دوره به صعود خود ادامه دادند.

آیا زمان آن رسیده است که توکن میم را کنار بگذارید یا باید این افت ناگهانی قیمت را به عنوان دعوتی برای ذخیره توکن های شیبا اینو ببینید؟

کاتالیزورهای بالقوه شیبا اینو

ابتدا، بیایید به این فکر کنیم که چرا شیبا اینو در اوایل امسال رشد کرد. اقتصاد پس از اقدام خشن و نزولی در سال 2022 نشانه هایی از ثبات و بهبود را نشان داد. این خبر خوبی برای هر سرمایه گذاری پرریسک است و شیبا اینو قطعاً تحت این عنوان واجد شرایط است. علاوه بر این، ارز دیجیتال کاتالیزورهای قیمتی خاص خود را داشت.

ارتقای Shibarium در ابتدا قرار بود مزایای افزایش عملکرد و کاهش هزینه‌ها را برای Shiba Inu در سه ماهه سوم سال 2022 به ارمغان بیاورد. راه‌اندازی آن به روز ولنتاین سال 2023 انجام شد زیرا فرآیندهای توسعه و آزمایش با مشکلات فنی مواجه شدند. با این حال، راه‌اندازی دیرهنگام همچنان یک راه‌اندازی است، و Shibarium مطمئناً فعالیت توسعه برنامه Shiba Inu را تقویت می‌کند.

عرضه در گردش توکن‌های شیبا اینو نیز در سال جاری به دلیل «سوختن» گسترده ارز دیجیتال کاهش می‌یابد. در بهار 2022، توسعه‌دهندگان Shiba Inu سوزاندن توکن‌ها را آسان‌تر و سودمندتر کردند. حذف توکن های دیجیتال از گردش عمومی اثر ضد تورمی دارد، همان‌طور که افزایش و کاهش عرضه پول مبتنی بر دلار با روندهای تورمی در اقتصاد کلان مطابقت دارد.

در نهایت، انتظار می رفت که پروژه Shiba Inu Metaverse با سر و صدای زیادی رو به رو شود. اگر مردم قبلاً دلیلی برای کار با شیبا اینو نداشتند، این دنیای مجازی مطمئناً الهام بخش بسیاری از مشتریان و توسعه دهندگان می شد.

متأسفانه، کاتالیزورهای مورد انتظار هرگز ظاهر نشدند.

یک مشکل فنی دیگر پرتاب شیباریوم را دوباره به عقب انداخت. سه ماه بعد، هیچ کس نمی داند که این ارتقاء بالقوه تغییر دهنده بازی چه زمانی خواهد رسید.

پرتاب Metaverse نیز همچنان در پشت مشعل است. جای تعجب نیست که ببینیم این پروژه به دلیل شلوغی ناامیدکننده توسعه در سراسر اکوسیستم شیبا اینو از برنامه اولیه عقب مانده است. گزارش‌های اخیر خواستار «راه‌اندازی جزئی» تا پایان سال 23 هستند، اما من هم روی آن برنامه‌ای که طبق برنامه‌ریزی شده است، شرط نمی‌بندم. تأخیر به روش استاندارد تبدیل شده است.

و نرخ سوختگی برای همگام شدن با نرخ توکن‌های تازه ضرب شده تلاش کرده است. در واقع، عرضه در گردش شیبا اینو در یک بازه زمانی سه روزه در اواخر مارس 8 درصد افزایش یافت.

شیبا اینو در مقابل دنیای کریپتو

شیبا اینو سعی می‌کند رمز ارز خوبی باشد، اما چالش‌های غیرمنتظره اغلب نیت خوب آن را خنثی می‌کند. شاید این پروژه به نفع خودش بیش از حد هوشمندانه باشد.

به عنوان مثال، Dogecoin تنها یک شبیه سازی ساده از بیت کوین با چند ترفند فنی است. این امکان تورم سریع را فراهم می کند و مسلماً برخی از امنیت را در ازای معاملات سریعتر و روانتر قربانی می کند که باعث می شود بیشتر شبیه پول شود. خیلی ساده تر از این نمی شود.

اما شیبا اینو چیزهای بیشتری می خواست. ارز دیجیتال SHIB یک توکن مبتنی بر اتریوم است، اما این سیستم همچنین شامل توکن LEASH با عرضه محدود و توکن حاکمیتی BONE است.

آیا شیبا اینو می تواند از خانه سگ های بخش کریپتو خارج شود؟

از سوی دیگر، Shiba Inu ممکن است در بلندمدت جایگاهی در میان ارزهای دیجیتال جدی کسب کند  اما تا زمانی که مجموعه پروژه‌های با تاخیر طولانی‌مدت عملی نشود، واقعاً باور نمی‌کنم.

منظورم این است که اتریوم فقط به همه نشان داد که چگونه می‌توانند یک ارتقاء پلتفرم چند مرحله‌ای و بسیار مورد نیاز، مورد انتظار و چند مرحله‌ای را بدون کوتاهی اجرا کنند. افزودن یک لایه مقیاس پذیری مانند Shibarium در مقایسه بی اهمیت به نظر می رسد. اگر از مشکلات فنی Shiba Inu درس بگیرید، ممکن است هنگام کار با یک جامعه توسعه‌دهنده کوچک، انجام به‌روزرسانی‌های هموار دشوار باشد.

بنابراین شاید امروز نباید برای تخلیه دارایی های Shiba Inu خود عجله کنید، اما من نیز پیشنهاد نمی کنم که توکن های ارزان قیمت را بارگیری کنید. آن را توصیه "نگهداری" نامید، که کمی نزولی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی