|

اتفاقی شگفت انگیز از دوج کوین!

Dogecoin

Dogecoin از 500 میلیون دلار گذشت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin (DOGE) در حال حاضر یکی از بهترین پروژه های رمزنگاری در بازار است. کریپتو محبوب با تم سگ در 24 ساعت گذشته 3.6 درصد و در نمودارهای هفتگی 15.2 درصد افزایش داشته است. این پروژه از Cardano (ADA) پیشی گرفته و به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

بر اساس داده های IntoTheBlock، تعداد دارندگان Dogecoin (DOGE) در سود 17.99٪ افزایش یافته است. در حال حاضر 57 درصد از دارندگان سود، 40 درصد زیانده و 3 درصد زوج هستند. علاوه بر این، DOGE نیز شاهد افزایش 10 درصدی در بهره باز خود (OI) بوده است. با توجه به CoinGlass، سود باز آتی DOGE برای اولین بار از آوریل 2023 از 500 میلیون دلار گذشت. در زمان انتشار، DOGE OI به 512.71 میلیون دلار رسید.

آیا Dogecoin رالی خود را تا آخر تابستان ادامه خواهد داد؟

تجمع فعلی DOGE ممکن است به توئیتر ایلان ماسک نسبت داده شود که به X منتقل شده است. علاوه بر این، بیوگرافی این میلیاردر در پلت فرم رسانه های اجتماعی اکنون حاوی یک "D" به سبک نماد DOGE است. توییت‌ها و مصاحبه‌های ماسک اغلب منجر به افزایش قیمت DOGE شده است زیرا او یکی از بزرگترین حامیان DOGE است. علاوه بر این، ماسک ابراز علاقه کرده است که پرداخت‌های DOGE را در X لحاظ کند. با توجه به گفته‌ها، رالی فعلی DOGE ممکن است کوتاه مدت باشد.

اگرچه تعداد افراد سودآور افزایش یافته است، داده های IntoTheBlock همچنین نشان می دهد که تراکنش های بزرگ 10.92٪ کاهش یافته است. این می تواند به اصلاح احتمالی پیش رو تبدیل شود زیرا معاملات بزرگ یا معاملات نهنگ اغلب نقش مهمی در حرکت قیمت دارایی دارند. علاوه بر این، داده های CoinGlass نشان می دهد که OI وزنی در حال حاضر منفی است، بنابراین شورت ها در حال حاضر غالب هستند. این می تواند به این معنی باشد که سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت DOGE به زودی با اصلاح مواجه شود.

Untitled

و در نهایت، بازار بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال در رکود است و دوج کوین (DOGE)، علی‌رغم اظهارات و حرکت‌های ماسک، می‌تواند از آن پیروی کند. فدرال رزرو آمریکا همچنین در آستانه افزایش نرخ بهره دیگری است که می تواند نوسانات بیشتری را به بازار بیاورد و در نتیجه باعث از دست دادن ارزش DOGE شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی