|

سولانا، Flips و Dogecoin در بازار 9 میلیارد دلاری؟

Dogecoin

سولانا، Flips و Dogecoin در بازار 9 میلیارد دلاری قرار گرفتند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آلت کوین های بزرگ و متوسط در چند ساعت گذشته ارزش خود را به میزان قابل توجهی از دست داده اند. در زمان انتشار، سولانا روزانه 5 درصد کاهش داشت، در حالی که دوج کوین 8 درصد کاهش ارزش داشت. در میان افت قیمت، SOL موفق شد DOGE را در مقابل ارزش بازار تغییر دهد. این شکاف بلافاصله پس از آن شروع به افزایش کرد و پیشتازی سولانا به 220 میلیون دلار افزایش یافت. سولانا اخیرا تبدیل به مایع ترین آلتکوین در کوین بیس شده است. اخیراً از آستانه 3 میلیون دلار عبور کرده، زیرا DOGE در تلاش برای ایجاد جایگاهی در حدود 2.5 میلیون دلار بود. آلت‌کوین‌های دیگر مانند MATIC و XRP در حدود یک میلیون دلار تلاش کردند. افزایش نقدینگی معمولاً به معنای افزایش مشارکت در بازار است. همچنین به این معنی است که یک دارایی را می توان بدون ایجاد تغییرات قیمت قابل توجه خرید و فروش کرد. بنابراین، در مقایسه با Dogecoin و دارایی های دیگر مانند XRP و MATIC، سولانا ضرر نسبتاً کمتری متحمل شد.

آیا سولانا می‌تواند به تسلط خود ادامه دهد؟

در حال حاضر چندین ضعف اساسی برای سولانا وجود دارد. تا کنون در ماه آگوست، آدرس‌های جدید اضافه شده به شبکه [1.45 میلیون] حتی نیمی از آنچه در ماه جولای اضافه شده است (3.27 میلیون) نیست.

به موازات آن، کاربران شروع به جذب وجوه از اکوسیستم DeFi پروتکل کرده‌اند. در 15 اوت، TVL سولانا 327.1 میلیون دلار بود. با این حال، داده های DeFiLlama نشان می دهد که این رقم اکنون به 308.9 میلیون دلار کاهش یافته است. بنابراین، تنها در دو روز، کاربران 18.2 میلیون دلار وجوه را از Solana حذف کردند. بنابراین، از آنجایی که کاربران جدید تمایلی به پیوستن به شبکه ندارند و شرکت‌کنندگان در DeFi سرمایه‌شان را برداشت می‌کنند، سولانا ممکن است ادامه ادعای تسلط خود را دشوار بداند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی