|

گزارش بورسی

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ مشخص شد. قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه افزایشی شد. جزئیات روند ارزش پالایشی یکم در بورس را در زیر بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه افزایشی شد. قیمت سهام پالایشی یکم یا همان دارا دوم برخلاف روند سقوط بورس، افزایشی شد. ارزش پالایشی یکم در پایان معاملات  این هفته افزایش یافت و قیمت هر واحد صندوق پالایشی یکم به 100 هزار رسید. بر این اساس ارزش 500 واحد صندوق پالایشی یکم به 4 میلیون و 887 هزار و 500 تومان رسید.در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است.

پیشنهاد می شود: پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹

نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.

قیمت سهام صندوق پالایشی یکم یکشنبه ۱۲ بهمن

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۱۲ بهمن را می خوانید.

برخلاف شاخص کل که روز پر هیجانی را پشت سر گذاشت و منفی شد نماد پالایش روند صعودی داشت و تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 12 بهمن 99 چقدر شد؟

نماد ‌های شستا، فولاد و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های افق، رکیش و وملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته ‌اند. فراورده ‌های نفتی نیز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبندر و شبریز شاوان نماد‌های مورد توجه گروه اند.شرانل, شبهرن, ونفت, شسپا و شنفت مثبت و متعادل معامله می ‌شوند.

خودرویی‌ها نیز نسبتا پر تقاضا شروع به معامله کردند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خفنر, ورنا, ختراک, خاذین و خوساز نماد‌های پر تقاضای گروه اند. خکار تک نماد پر عرضه‌ی گروه است. خنصیر٬ خکمک٬ خرینگ و خاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.

ارزش پالایشی یکم یکشنبه ۱۲ ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۱۲  بهمن ۹۹ بازار سرمایه با رشد ۳۹ هزار واحد مواجه شد ؛ صندوق پالایش یکم نیز به تبعیت از بازار در مدار مثبت مورد معامله قرار گرفت.صندوق پالایش یکم که از زمان عرضه روند نزولی داشت، بعد از چند روز معامله در مدار مثبت امروز مجدد به قیمت زمان عرضه رسید و از ضرر خارج شد.

در حالی که   قیمت پالایش یکم به  ۱۰۰,۰۰۰ ریال رسیده است اما NAV در محدوده  ۷۲,۵۹۸ ریال قرار دارد. حال باید دید که  بازگشت پالایش یکم به مدار مثبت ادامه دار خواهد بود یا موقتی است. 

صندوق پالایش از ضرر خارج شد

منبع: راهبرد معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی