|

تحلیل بورس

چرا بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 منفی شروع شد؟

طی دقایق ابتدایی معاملات امروز دوشنبه 13 بهمن 99 شاخص کل بورس ۴۵۰۰ واحد ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

بازار بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 منفی شد. روز گذشته شاخص کل بورس توانست با رشدی هرچند ناچیز اما مثبت به کار خود پایان دهد. در ابتدای معاملات روز گذشته شاخص ک نزدیک به 20 هزار واحد رشد کرد اما این رقم در پایان معاملات به عدد 3 هزار واحد رسید. اگرچه شروع معاملات روز گذشته پر تقاضا بود. اما کم کم شاهد افزایش عرضه و صف های فروش برخی از نماد های تاثیر گذار در بازار بودیم. امروز نیز یعنی دوشنبه 13 بهمن 99 ، متاثر از روند معاملاتی روز گذشته بازار بورس منفی و پر عرضه شروع به کار کرده است. اما باید تا اخر معاملات منتظر باشیم تا ببینیم چه می شود؟

چرا بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 منفی شد؟

امروز نیز یعنی دوشنبه 13 بهمن 99 ، متاثر از روند معاملاتی روز گذشته بازار بورس منفی و پر عرضه شروع به کار کرده است. طی دقایق ابتدایی معاملات امروز دوشنبه 13 بهمن 99 شاخص کل بورس ۴۵۰۰ واحد ریخت. شاخص هم وزن نیز منفی و ۴۵۲ واحد افت داشته است. در منفی شدن بورس امروز تا این لحظه نمادهای فولاد، شبندر و شتران بیشترین اثر را داشتند. به نظر می رسد که روند معاملات تعادلی نسبی دارد و انتظار می رود تا پایان معاملات بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 شاخص ک بازار مثبت شده و یا رشد بیشتری کند. 

برخی از مهمترین نماد های بورسی امروز دوشنبه 13 بهمن 99 در آغاز معاملات منفی بودند. اما در ادامه معاملات برخی از این نماد ها مثبت شده اند. در ادامه به گزارش و تابلو بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 در دو زمان متفاوت توجه کنید. 

تابلو بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 ساعت 9:10

بورس۴۴

تابلو بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99 ساعت 9:58

Capture

پیشنهاد می شود: پیش بینی بورس امروز دوشنبه 13 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی