|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند 99 به دلار و تومان

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند 99 به دلار و تومان چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند 99 چند است؟ اگر علاقه مند به مطالعه اخبار لحظه ای انواع ارز های دیجیتال و رمز ارز بیت کوین هستید در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 


آخرین اخبار مرتبط با بیت کوین را اینجا ببینید.


قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند

 هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۵۶,۱۶۵ دلار، معادل ۱,۴۴۰,۶۴۵,۳۳۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۲.۷۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۲۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹(13 March 2021) معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۸.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
0.76% 3.27% 5.10% 13.59% 19.53% 413.89% 987.95% 1,296.01%

Capture

آیا با بیت‌ کوین می ‌توان پولدار شد؟

اگرچه بازار ارز های دیجیتال و رمز ارز ها سود دهی بسیار بالایی دارند. اما نباید هرگز انتظار نداشته باشید با بیت کوین یا هر تکنولوژی نوپدید دیگری، پولدار شوید. به عبارت دیگر ره صد ساله را یک شبه نمی توان پیمود. این نکته همیشه حائز اهمیت است که باید در مورد هر چیزی که خوبتر از آنچه که بتواند واقعی باشد، به نظر می آید و یا از قوانین اولیه قتصاد پیروی نمی کند، محتاط باشید.

بیت کوین فضای رو به رشدی از نوآوری هاست و فرصت های کسب و کار زیادی دارد که البته شامل خطراتی هم هست. هیچ تضمینی وجود ندارد که چون بیت کوین تا کنون با سرعت زیادی توسعه یافته است، از این پس نیز همچنان به رشد خود ادامه دهد. سرمایه گذاشتن از زمان و منابع روی هر چیزی که به بیت کوین وابسته است، نیاز به کارآفرینی دارد.

راه های گوناگونی برای بدست آوردن پول بوسیله بیت کوین هست مانند استخراج، سفته بازی و یا راه انداختن کسب و کارهای جدید. تمامی این روشها رقابتی هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که سودآور هم باشند. این به خود فرد بستگی دارد که هزینه ها و مخاطراتی را که در این نوع پروژه ها هست، بدرستی ارزیابی کرده باشد. از این که تا پایان بررسی قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 27 اسفند 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی