|

خبر خوب در انتظار تیم ملی؛ رفع سوتفاهم بین طارمی و اسکوچیچ

مهدی طارمی - دراگان اسکوچیچ

به نظر می‌رسد که اختلاف به وجود آمده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ، به زودی، ختم به خیر شود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته بود که مهدی طارمی در توئیتی جنجالی به صحبتهای دراگان اسکوچیچ درباره اینکه بازیکنان ایران هنوز در توانایی تاکتیکی آن‌قدرها خوب نیستند، واکنش نشان داد. توئیتی که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و از سردار آزمون گرفته تا مهدی مهدوی‌کیا درباره این مساله صحبت کردند و خواهان ایجاد آرامش در تیم ملی شدند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، چند روز قبل بود که فدراسیون فوتبال تماس‌هایی با اسکوچیچ و طارمی گرفته تا سوتفاهم به وجود آمده بین طرفین را برطرف کند و حالا خبرهای جدیدی در این زمینه منتشر شده است.

آنطور که روزنامه ایران‌ورزشی نوشته، قرار است اسکوچیچ قبل از دیدار آخر تیم ملی ایران در دور رفت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که با لبنان برگزار می‌شود نشستی را به صرف شام با طارمی داشته باشد تا طرفین درباره این موضوع با یکدیگر صحبت کنند. بنابراین طارمی همچنان در فهرست تیم ملی ایران باقی خواهد ماند تا اسکوچیچ از او در ترکیب تیم ملی ایران بهره بگیرد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی درباره این موضوع می‌گوید: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و به زودی و پس از حضور آقای اسکوچیچ در ایران، مساله بین او و طارمی حل خواهد شد تا تیم ملی به نتایج خوب خود در راه صعود به جام جهانی قطر ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسين ارسالی در

    اسكوچيچ بمونه خيلي بهتره
    اسكوچيچ بايدبه سامان قدوس بازى بده همچنين كريم انصاريفرد ومهدى قائدى

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی