|

موقعیت لرزان نویدکیا در سپاهان؛ محرم رفتنی شد؟

سپاهان فصل قبل با امتیاز بالایی، دوم جدول قرار داشت ونویدکیا جز بهترین سرمربی های فصل قبل بود.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان در این فصل تغییرات چندانی جز در دروازه و خرید چند ستاره از جمله مغانلو ، نداشته است اما همین ستارگان موقعیت های تک به تک و پنالتی ها را خراب میکنند و حتی  نوید کیا در نشست خبری  از گل نشدن موقعیت های تک به تک متعجب است و میگوید:

نمی‌توان انتقاد بیخودی کرد و حرف‌های غیر اصولی برای توجیه زد. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک اینقدر موقعیت داشته و فشار به آلومینیوم آورده باشد. تیم من کارش را خوب انجام می‌دهد اما اینکه این موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود برای ما هم عجیب است. تا جایی که بتوانم کارم را ادامه می‌دهم و مشکلی ندارم.

1-15

نویدکیا اشاره میکندکه قصد رفتن ندارد والبته هواداران نیز خواهان رفتن وی نیستند اما از کادر فنی و مدیریت سپاهان چندان رضایتی وجود ندارد زیرا بنظر می آید بار روانی روی سپاهان بسیار زیاد است واگرچه خبرهای نامطلوبی از مدیریت سپاهان شنیده نمیشود اما در میانه زمین ،سپاهان آشفته بنظر می آید سپاهانی که همان ستاره های فصل قبل را دارد و حتی ستاره های دیگر تیم ها را هم ازآن خود کرده است اما آنقدر فشار روحی بر بازیکنان زیاد است که نمیتوانند عملکرد مناسبی داشته باشندو یک جام را از دست میدهند.

بنظر می آید دروازه بان این تیم نیز نتوانسته جای خالی پیام نیازمند را پرکند و رشید مظاهری میتواند یکی از گزینه های لیست نقل وانتقالات سپاهان باشد ویا مربی دروازه بانان تیم امکان جایگزینی دارد ، اما حمله سپاهان بازیکنان خوبی دارد واگر در تیم یک آرامش روانی برقرار شودحداقل موقعیت های تک به تک گل خواهد شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی