|

همه گزینه های پرسپولیس برای خط حمله در نقل و انتقالات

مغانلو در پرسپولیس بسیار بهتر از سپاهان ظاهر شد و قطعا یحیی به بازگشت این بازیکن علاقه دارد و بعید نیست که او با علیرضا ابراهیمی معاوضه شود…

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش در زمستان گزینه های را به باشگاه تحویل داده و منتظر جذب آنها در زمستان است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، پرسپولیس در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر با توجه به شرایطی که داشت نتایج خوبی کسب کرد.

سرخ پوشان نتوانستند از دو خرید تاجیکی خود در نیم فصل نخست بهره گیرند و باتوجه به کیفیتی که این دو بازیکن داشتند می توانستند کمک زیادی به تیم کنند.

ضعف اصلی سرخ پوشان در کارهای دفاعی بود و حضور صفروف و هنانوف می توانستند تیم را از این حیث بسیار کمک کند.

دغدغه پرسپولیس در زمستان تقویت خط دفاعی نیست بلکه یحیی باتوجه به آسیب دیدگی آل کثیر به دنبال تقویت خط حمله تیم است. نباید فراموش کرد که سرخ پوشان در تابستان شهریار مغانلو را هم از دست دادند  ونتوانستند جایگزینی شایسته برای او انتخاب کنند.

به همین خاطر پرسپولیس در زمستان نیاز به جذب دو مهاجم جدید دارد که به نظر می رسد یک گزینه خارجی است و یک گزینه هم داخلی.

گزینه داخلی مورد نظر یحیی پیمان بابایی از تراکتور سازی است که در تابستان هم مورد توجه پرسپولیس بود اما ظاهرا تیم تبریزی رقم بسیار بالایی را برای این مهاجم می خواهد و بعید است که با این شرایط او راهی تیم شود.

و اما گزینه احتمالی تر بازگشت شهریار مغانلو است. این بازیکن در سپاهان روزهای بسیار بدی را تجربه می کند و اخیرا هم با هواداران تیم اصفهانی به مشکل خورده است.

مغانلو در پرسپولیس بسیار بهتر از سپاهان ظاهر شد و قطعا یحیی به بازگشت این بازیکن علاقه دارد و بعید نیست که او با علیرضا ابراهیمی معاوضه شود.

و اما پرسپولیس به مهاجم خارجی هم نیاز دارد که از گزینه های زیادی سخن به میان آمده است. اما مشکل بزرگی که وجود دارد وضعیت مالی بد باشگاه است به طوریکه بازیکنان تاکنون تنها ۲۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و این باعث می شود تا جذب مهاجم خارجی بسیار سخت باشد.

از علی علیپور هم به عنوان یکی از گزینه های تقویت پرسپولیس در زمستان یاد می شود که باشگاه پرتغالی ظاهرا ۵۰۰ هزار یورو برای این بازیکن می خواهد.

پرسپولیس روزهای سختی در فصل نقل و انتقالات زمستانی دارد و باید دید که آیا مدیریت جدید باشگاه می تواند خواسته های یحیی را برآورده کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی