|

کابوس 30 میلیاردی پرسپولیس؛ امیدوار به تیم بعدی رادو!

پرسپولیس باید امیدوار باشد رادوشویچ بتواند باشگاه جدیدی برای خودش پیدا کند و قرارداد نسبتا خوبی هم با آن‌ها ببندد.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده‌های پرسپولیس در فیفا، تمام نشدنی به نظر می‌رسند. پس از دردسرهای شکایت گابریل کالدرون و کریستین اوساگونا، پرسپولیسی‌ها حالا با شکایت بوژیدار رادوشویچ روبرو شده‌اند. شکایتی که بر اساس اخبار، رقم آن به 930 هزار یورو می‌رسد و بعید است پرسپولیس شانس چندانی برای پیروزی در آن داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ رادوشویچ بر اساس قانون حمایتی فیفا، بخاطر دیرکرد دستمزدش با پرسپولیس فسخ کرده و می‌تواند تمام رقم قراردادش را از پرسپولیس بگیرد. قرارداد رادوشویچ با تصمیمی عجیب در دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد، تا سال 2024 تمدید شد. مجموع دریافتی باقی مانده او تا پایان قراردادش، رقمی است که بابت آن از پرسپولیس شکایت کرده است. رقمی که بر اساس قیمت فعلی یورو، به نزدیک 30 میلیارد تومان می‌رسد.

در صورتی که پرسپولیس در این پرونده محکوم شود و رادوشویچ تا پایان سال 2024 با تیمی قرارداد نبندد، سرخپوشان موظفند تمام این 30 میلیارد را به او پرداخت کنند. قرارداد رادو با یک باشگاه جدید اما، اوضاع را تغییر می‌دهد. پرسپولیس پس از پیوستن رادوشویچ به تیمی جدید، باید مبلغ تفاوت قرارداد او و باشگاه جدیدش، نسبت به قراردادش با سرخپوشان را پرداخت کند. بنابراین، پرسپولیسی‌ها باید امیدوار باشند رادوشویچ برای نیم فصل دوم و دو سال دیگر باقی مانده از قراردادش، بتواند صاحب تیم تازه‌ای شود. علاوه بر آن، قرارداد خوبی با باشگاه جدیدش ببندد تا آن‌ها مجبور به پرداخت غرامت کمتری باشند.

چنین شرایط سختی، رقم بدهی‌های پرسپولیس در فیفا را وابسته به تصمیم رادوشویچ می‌کند. فعلا توپ در زمین این دروازه‌بان است و او می‌تواند با خیال راحت، هر زمان دلش خواست و با هر رقمی دوست داشت، با باشگاه بعدی قرارداد ببندد و خیالش بابت باقی مانده دستمزد راحت باشد. کابوس 30 میلیاردی پرسپولیس، از حالا آغاز شده و معلوم نیست این باشگاه، مجبور باشد چه رقمی به دروازه‌بان سابقش پرداخت کند. علاوه بر اینکه آن‌ها باید دروازه‌بان تازه‌ای برای جانشینی او، به خدمت بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی