|

طعنه عجیب پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

پیشکسوت استقلال درباره خصوصی‌سازی، نحوه عرضه سهام آبی‌ها و وضعیت فنی این تیم به صحبت پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری پیشکسوت استقلال، در گفت‌وگویی درباره نشست خصوصی‌سازی و سایر مباحث مربوط به این تیم به نکته های زیر اشاره کرد:

*مدت‌ها است که حرف‌هایی در این زمینه می‌شنویم اما امیدواریم این بار مسئله حل شود. سهام باید به پیشکسوتان و هواداران که صاحب اصلی هستند واگذار شود. هنوز هم دودل هستم و باور ندارم زیرا حس می‌کنم پشت این حرکت افرادی حضور دارند که می‌خواهند باشگاه مال خودشان باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی ادامه داد: این جلسه برای مدیرعامل‌ها نبود و خودم هماهنگی‌ها را انجام دادم. این جلسه تنها برای پیشکسوتان انجام شد و به تمام آن‌ها پیام دادیم. قدم آن‌هایی که آمدند روی چشم و برای جلسات بعد امیدواریم پذیرای غایبان باشیم. امیدواریم مسئله سهامدار شدن برای تمام بازیکنان، حتی کسانی که یک دقیقه در آن بازی کرده‌اند، به خوبی انجام شود.

*درباره حل شدن اختلافات بین وریا غفوری و فرهاد مجیدی باید بگویم در هر خانواده‌ای اختلاف وجود دارد و نباید به آن دامن زد. در زمان ما هم این اتفاقات بود اما نباید به رقبا بهانه دهیم. تیم در حال حاضر اول است. تمام آمارها به سود استقلال ثبت شده و به نظرم اگر دشمنان تیم اجازه دهند، استقلال قهرمان خواهد شد.

*رقیبی برای قهرمانی استقلال نمی‌بینم. با توجه به آمارهایی که ثبت شده تنها پرسپولیس می‌تواند به استقلال برسد که آن‌ها هم 3 امتیاز اختلاف دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی