|

سیتی یا لیورپول، کدام تیم لیگ جزیره را فتح می کند؟! + خلاصه بازی دو تیم

بازی جذاب سیتی و لیورپول در لیگ برتر با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا سیتی هم‌چنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی فرصت خوبی برای کسب یک پیروزی خانگی ارزشمند مقابل لیورپول داشت تا فصل را با خیال راحت‌تری دنبال کند اما این تساوی خیلی هم برای تیم پپ گواردیولا بد نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تقویم مسابقات لیگ برتر در شش هفته پیش رو، نشان می‌دهد برنامه بازی‌های منچسترسیتی نسبت به لیورپول حداقل روی کاغذ ساده‌تر است. قرمزها باید در هفته‌های پیش رو با منچستریونایتد، اورتون و تاتنهام روبه‌رو شوند که این مسابقات می‌تواند چالش‌هایی دشوار برای تیم یورگن کلوپ باشد. از طرف دیگر، وست‌ هم بالاترین تیمی در جدول لیگ برتر انگلیس است که شاگردان پپ گواردیولا در ادامه لیگ باید با آن‌ها روبه‌رو شوند. در اینفوگرافیک زیر که توسط وب‌سایت گل طراحی شده، می‌توانید برنامه بازی‌های دو تیم در ادامه فصل را مشاهده کنید:

برنامه بازی‌های منچسترسیتی و لیورپول

بازی‌های باقی‌مانده لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس

عمر مومنی، کارتونیست سایت گل نیز در طرح جدید خود به موضوع ساده‌تر بودن بازی‌های منچسترسیتی نسبت به لیورپول اشاره داشته و پپ گواردیولا را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، نزدیک‌تر می‌بیند:

کاریکاتور یورگن کلوپ و پپ گواردیولا

پپ گواردیولا به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر است

اثر عمر مومنی

اگر مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز منچسترسیتی و لیورپول را از دست داده‌اید و نتوانسته‌اید آن را تماشا کنید، می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق ویدیوی زیر ببینید.

خلاصه بازی منچسترسیتی و لیورپول


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی