|

پاسخ ستاره استقلالی به درخواست باشگاه پرسپولیس

تیم پرسپولیس در تلاش در نقل و انتقلات فص آینده بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از یکتاپرس؛ یکی از مهم ترین خرید های یحیی گل محمدی در فصل آینده خرید مهاجم است. در روز های اخیر صحبت های بسیاری درباره پیوستن کاوه رضایی به پاشگاه پرسپولیس به گوش رسید اما ظاهرا یکی از نزدیکان این بازیکن مدعی شده که کاوه رضایی تمایلی برای حضور در تیم پرسپولیس ندارد.

البته بازیکن سابق استقلال و باشگاه پرسپولیس هم درباره خبرهای منتشر شده واکنشی ندارند اما طبق خبرهایی که از رسانه های مختلف منتشر می شود ظاهرا یحیی گل محمدی تمایل به خرید مهاجم های دیگری دارد.

ظاهرا مهاجم سابق استقلال در لیست سرمربی پرسپولیس نیست و الویت یحیی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در فصل آینده علی علیپور و پیمان بابایی خواهد بود.

علی علیپور نتوانست در اروپا عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و در راه بازگشت به ایران است. قطعا آقای گل فصل های گذشته لیگ برتر تمایل دارد در صورت بازی با تیم ایرانی در باشگاه پرسپولیس بازی کند. باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.

قطعا فصل آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقلات تیم های بسیاری به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند و بازیکنانی همانند علی علیپور مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی