|

نبرد سرنوشت ساز پرسپولیس-سپاهان در سیرجان

امشب در سیرجان تکلیف قهرمان و نایب قهرمان لیگ تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و سپاهانی که فصل قبل در چنین روزهایی و در همین مقطع از فصل، یک جنگ تمام عیار را برای کسب عنوان قهرمانی به راه انداخته بودند و یکی از جذاب ترین دوئل های چند فصل اخیر را برای کسب عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران ترسیم کرده بودند، امشب در حالی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که امیدهای اندکی برای رسیدن به جام دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس و سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر که به ترتیب با 7 و 5 قهرمانی این عنوان را یدک می کشند، حالا شاهد صدرنشینی استقلال فرهاد مجیدی هستند.

پرسپولیس گل محمدی در فاصله شش امتیازی با استقلال امیدهای کمرنگی برای رسیدن به قهرمانی دارد و سپاهان نویدکیا 5 امتیاز هم از پرسپولیس پایین‌تر است تا عملا شانسی برای قهرمانی نداشته باشد و امیدهایش را در نایب قهرمانی جستجو کند.

پرسپولیس در صورت امتیاز دادن در اولین ال کلاسیکوی وطنی قرن جدید، عملا قهرمانی را تمام و کمال از دست می دهد و حتی ممکن است با پیروزی استقلال در اهواز کار قهرمانی آبی‌ها سه هفته مانده به پایان فصل تمام شود اما اگر موفق به دبل سپاهان شود هم سپاهان را از نایب قهرمانی ناامید می‌کند هم اینکه در صورت نتیجه نگرفتن استقلال در اهواز باز هم موجی از امیدها را در اردوی خود زنده خواهد کرد. به ویژه آن که خلاف بازی قبلی، این بار پرسپولیس بعد از بازی مهم استقلال در اهواز و با اطلاع از نتیجه آن مسابقه مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.

مهم ترین نکته این که بازی امشب پرسپولیس و سپاهان به نوعی رویارویی آن ها برای تثبیت عنوان نایب قهرمانی است تا خیال هواداران دو تیم بابت کسب این جایگاه راحت شود. البته اگر سپاهان ببرد فقط فاصله اش را با پرسپولیس کم می کند و باید امیدوار باشد سرخ ها باز هم امتیاز از دست بدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی