|

مشکل بزرگ استقلالی ها برطرف شد؛ به سوی جشن قهرمانی!

تیم استقلال در حضور هواداران خود جشن قهرمانی‌اش در پایان بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را برگزار می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پیرامون موضوع کرونا و البته عدم اتصال سامانه بلیت‌فروشی باشگاه‌ها به سامانه «ایران من» باعث شد تا شائبه‌های پیرامون حضور یا عدم حضور هواداران در 3 هفته پایانی لیگ برتر مطرح شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ باشگاه استقلال معترض‌ترین باشگاه نسبت به این تصمیم بود، چرا که آبی‌ها در تدارک جشن قهرمانی خود در هفته پایانی لیگ هستند و قصد دارند که مراسم اهدای جام در حضور هواداران‌شان برگزار شود.

در ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز است

استقلالی‌ها از سامانه بلیت‌فروشی بهره‌مند هستند که هم متصل به سامانه ایران من بوده و هم اطلاعات هویتی افراد قابل رصد است، لذا از این جهت به سهولت امکان بررسی تزریق یا عدم تزریق 2 دوز واکسن کرونا برای مسئولان وجود دارد و به همین علت آبی‌ها مشکلی برای میزبانی از هواداران خود در ورزشگاه آزادی ندارند.

شاگردان فرهاد مجیدی در تا پایان فصل و در 3 بازی باقی‌مانده، دو دیدار را در خانه برگزار می‌کنند؛ مصاف با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهشتم و سپس دیدار هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان. باشگاه استقلال با توجه به برخورداری از زیرساخت لازم در زمینه بلیت‌فروشی، مشکلی برای میزبانی از هواداران خود ندارد و هواداران آبی‌پوش در دو دیدار پیش‌رو استقلال در ورزشگاه آزادی می‌توانند از نزدیک نمایش تیم محبوب‌شان را تماشا کنند.

جشن قهرمانی صدهزارنفری؟

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شخصاً پیگیر حضور حداکثری تماشاگران تیمش در دیدار هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان است. براساس ضوابط وزارت بهداشت، بین 30 تا 50 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها می‌تواند در اختیار تماشاگران قرار گیرد که باشگاه استقلال درخواست داده که این ظرفیت برای دیدار هفته پایانی و جشن قهرمانی آبی‌ها به 100 درصد افزایش پیدا کند.

 

آجورلو با تکیه بر آمار و ارقام کرونایی کشور در ماه‌های گذشته و سیر نزولی این بیماری در سراسر ایران در تلاش است تا بتواند مسئولان ذی‌ربط را متقاعد کند تا مجوز لازم برای حضور حداکثری هواداران استقلال را صادر کنند.

شفر، پادووانی و جانواریو، سوپرایزهای جشن قهرمانی؟

سعید فتاحی که در کسوت معاون اجرایی باشگاه استقلال فعالیت می‌کند، وعده داده بود که برای جشن قهرمانی استقلال از پیشکسوتان این باشگاه دعوت خواهد شد و جشن باشکوهی برای آبی‌ها در ورزشگاه آزادی پس از اتمام دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

فتاحی البته جزئیاتی از نفراتی که قرار است در جشن قهرمانی استقلال شرکت کنند، شرح نداده اما در فضای مجازی شایعاتی پیرامون دعوت از سه چهره محبوب خارجی باشگاه استقلال به تهران منتشر شده است. اینکه قرار است جشن قهرمانی استقلال در حضور وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق آبی‌ها که بعد از مسجل‌شدن قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی در فضای مجازی تبریک ویژه‌ای به هواداران استقلال گفت و البته لئوناردو پادووانی و فابیو جانواریو دو بازیکن برزیلی استقلال به انجام برسد. شایعه‌ای که اگر تبدیل به واقعیت شود، می‌تواند جذابیتی مضاعف برای جشن قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم ایجاد کند.

خبری از جام طلایی نیست

تیم فوتبال استقلال 27 هفته از لیگ برتر را بدون شکست پشت سر گذاشته و در صورت حفظ این روند در 3 بازی آینده آبی‌پوشان اولین قهرمان تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود که جام قهرمانی را بدون تحمل یک باخت به دست آورده‌اند. اما برخلاف کشورهای اروپایی که تیم قهرمان بدون شکست صاحب جامی متفاوت تحت عنوان «جام طلایی» خواهد شد، در ایران خبری از این اتفاق نیست.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که حتی در صورت حفظ روند شکست‌ناپذیری استقلال، سازمان لیگ تغییری در شمایل جام قهرمانی ایجاد نکرده و جام طلایی وجود نخواهد داشت و جام قهرمانی به مانند فصول گذشته به تیم قهرمان اهدا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی