|

تازه ترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال شنبه 21 خرداد

تاکنون سرمربی جدید استقلال انتخاب نشده است و ممکن است آبی ها از این نظر در نقل و انتقالات دچار مشکل شوند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه هنوز تکلیف سرمربی فصل آینده استقلال مشخص نشده، مسئولان این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات فعال هستند. یکی از گزینه ای استقلال برای خط هافبک این تیم علیرضا کوشکی است. این بازیکن نیم فصل دوم سال گذشته از پیکان راهی فولاد شده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ خبرهای نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با بازیکنان جدید در حالی منتشر می شود که مشخص نیست مدیران این تیم بر اساس لیست کدام سرمربی اقدام به مذاکره می کنند.

طی روزهای گذشته با ۲مربی استقلالی که سابقه کار کردن در لیگ برتر تحت عنوان دستیار در تیم‌های مختلف را دارند تماس گرفته و به آنها تأکید شده است حداقل تا اواخر هفته جاری اگر پیشنهادی به آنها شد پاسخ مثبت ندهند و صبر کنند چون احتمال دارد در جمع گزینه مربیان استقلال برای دستیاری سرمربی جدید قرار بگیرند. حتی شنیدیم به یکی از آنها پنجشنبه شب گفته شد حداقل تا عصر روز دوشنبه این هفته به هیچ پیشنهادی پاسخ ندهد چون شاید اتفاقات دیگری رخ بدهد.

در مذاکرات اخیر بین مسئولان استقلال و صادقی، توافقات صورت گرفته است و این بازیکن را باید یکی از خریدهای استقلال برای فصل جدید لیگ برتر بمانیم، مگر اینکه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بیفتد و صادقی بخواهد نظرش را تغییر دهد. مثل اتفاقی که برای امین قاسمی‌نژاد افتاد و در حالی که با پرسپولیس در فصل گذشته وارد مذاکره شده بود، به یکباره راهی استقلال شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی