|

ترکیب احتمالی استقلال در لیگ برتر بیست و دوم

بر اساس خرید های استقلال و بازیکنانی که احتمالا جذب می شوند، می‌توان ترکیب این تیم را برای فصل آینده حدس زد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهم ترین نکته در ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده تغییر سیستم است. ریکاردو ساپینتو علاقه به بازی با سیستم ۴۲۳۱ دارد و به همین دلیل بازیکنان هم احتمالا تغییر خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ استقلال در درون دروازه تغییری نخواهد داشت. حسینی درون دروازه می ایستد و رضایی جانشین او است. در خط دفاعی ۴ نفره، گزینه اول در سمت راست صالح حردانی خواهد بود و در سمت چپ هم سلمانی. ذخیره این دو نفر هم یامگا/رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی هستند. زمزمه‌های مبنی بر احتمالا حضور نادری در استقلال هم شنیده می‌شود. در قلب خط دفاعی هم مرادمند (در صورت بازگشت) و سیلوا به میدان می‌روند. غلامی (در صورت تمدید) و حسینی هم جانشین این دو نفر خواهند بود.

جلوی این خط دفاعی همان دو بازیکن فصل گذشته قرار خواهند گرفت؛ مهدی پور و نیک نفس. در این پست روزبه چشمی روی نیمکت حضور خواهد داشت و مهری هم  می‌تواند جانشینی مطمئن به حساب رود.

جلوی این دو بازیکن آمانوف به میدان می‌رود و رضا آذری هم به عنوان جانشین او روی نیمکت خواهد نشست. در سمت راست با توجه به شنیده‌ها احتمالا محبی جذب خواهد شد. رضا میرزایی و یامگا هم قابلیت بازی در این پست را دارند. در سمت چپ، شهباززاده می‌تواند به عنوان وینگر به میدان برود و رضایی (که به استقلال بسیار نزدیک است) هم توانایی بازی در این پست را دارد. یک نفر از این دو وینگر چپ خواهد بود و یک نفر مهاجم نوک.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی