|

پیشنهاد دیوانه کننده سعودی ها به رونالدو؛ 7 هزار میلیارد برای دو فصل!

250 میلیون یورو طی 2 فصل به طور مستقیم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید!

لینک کوتاه کپی شد
روزنامه «آس» چاپ مادرید خبر پیشنهاد عجیب یک باشگاه سعودی برای جذب کریستیانو رونالدو را تایید کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ روزنامه «آس» چاپ مادرید ظهر پنجشنبه خبر پیشنهاد نجومی و عجیب یک باشگاه سعودی برای جذب کریستیانو رونالدو که برای اولین بار توسط دو شبکه تلویزیونی «TVI» و «CNN» پرتغالی منتشر شد را تایید کرد.

اسطوره پرتغالی همچنان سرگردان در بازار

از آغاز تابستان که کریستیانو رونالدو تمایل خود برای ترک منچستریونایتد را اعلام کرد نام باشگاه‌های فراوانی به عنوان علاقه‌مند به جذب اسطوره فوتبال دنیا مطرح شد که چلسی، بایرن مونیخ، رُم، بارسلونا و ناپولی معروف‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیند. پیشنهاد مختلف برای کریستیانو رونالدو به دلایل مختلفی از جمله حقوق بالا، سن بالا و یا در نمونه بارسلونا به دلایل معنوی از جمله وجود نام لیونل مسی در صدر تاریخ این باشگاه به نتیجه نرسید. این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که ظهر پنجشنبه برخی شبکه‌های پرتغالی زبان از پیشنهاد عجیب و غریب یک باشگاه سعودی برای به خدمت گرفتمن رونالدو خبر دادند.

250 میلیون یورو برای 2 فصل!

بر این اساس یک باشگاه سعودی که نام آن فاش نشده است در تلاش است با هزینه‌ای 300 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو را از آن خود کند. از این مقدار 30 میلیون یورو به منچستریونایتد، 20 میلیون یورو به واسطه‌ها و 250 میلیون یورو طی 2 فصل به طور مستقیم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید! روزنامه آس در ادامه گزارش خود تاکید می‌کند طبق اخبار موثقی که در اختیار دارد رونالدو این پیشنهاد را رد خواهد کرد زیرا خود را حداقل یک فصل دیگر در بالاترین سطح فوتبال دنیا می‌بیند و علاقه ندارد در فصلی که میانه آن جام جهانی 2022 برگزار خواهد شد، از این سطح فاصله بگیرد.

به گفته آس رونالدو و تیمش همچنان اطمینان دارند بالاخره یک پیشنهاد مناسب از یکی از تیم‌های خوب اروپایی که در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور داشته باشد، به این اَبَرستاره پرتغالی خواهد رسید. البته این در حالی است که طی هفته گذشته اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد طی مصاحبه‌ای از جا داشتن رونالدو در برنامه‌های فصل آینده شیاطین سرخ خبر داده بود.

سر ناسازگار اسطوره پرتغالی با سعودی‌ها

این اولین تلاش سعودی‌ها برای استفاده از کریستیانو رونالدو در جهت جهانی کردن نام عربستان در عرصه فوتبال نیست. آنها سال 2021 با پیشنهاد پرداخت سالانه مبلغ 6 میلیون یورو از کریستیانو رونالدو برای پذیرش عنوان سفیر گردشگری این کشور دعوت کرده بودند که بهترین گلزن تاریخ فوتبال این پیشنهاد را رد کرد و سعودی‌ها در نهایت موفق به جذب لیونل مسی دیگر اسطوره فوتبال دنیا برای این موضوع شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی