|

رویای کریس رونالدو برای انتقال به بایرن نقش برآب شد؟

سران بایرن به سرعت با ایده جذب کر رونالدو در تابستان امال مخالفت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد سران بایرن مونیخ پس از بحث در مورد ایده جذب کریستیانو رونالدو به طور کامل آن را کنار گذاشته‌اند

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ مدتی پیش نشریه آاس مدعی شد که بایرن مونیخ در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی به جذب کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد علاقه دارد. اما حال نشریات آلمانی این خبر را رد کرده‌اند.

نمایندگان کریستیانو رونالدو، او را به بایرن مونیخ پیشنهاد کردند. رونالدو از شرایط خود در منچستریونایتد ناراضی است. کسب رتبه ششم و تنها حضور در لیگ اروپا، 35 امتیاز کمتر از قهرمان لیگ و رقیب همشهری و عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات از جمله عواملی هستند که باعث ناراضایتی رونالدو شده‌اند. در هر حال به گفته افراد نزدیک به او، ایده انتقال به آلمان جایی که تاکنون این مهاجم پرتغالی در آن بازی نکرده برای رونالدو بسیار جالب بوده است. 

پس از رسیدن پیشنهاد نمایندگان او به دست بایرن مونیخ، نام رونالدو در این باشگاه مورد بحث قرار گرفت اما سران این باشگاه از جمله هربرت هاینر و حسن صالح حمیدزیچ به سرعت با این ایده مخالفت کردند. در بایرن این اعتقاد را دارند که جذب رونالدو می‌تواند ساختار حقوقی باشگاه را از بین ببرد. گفته می‌شود که رونالدو در یونایتد حقوق سالانه‌ای در حدود 27 میلیون یورو به طور خالص دریافت می‌کند. این مبلغ او را بسیار بالاتر از لواندوفسکی که اکنون پر درآمد‌ترین بازیکن بایرن است و دستمزدی در حدود 24 میلیون یورو ناخالص دریافت می‌کند، قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، انتقال رونالدو به طور کامل نظم باشگاه را از بین می‌برد. باواریایی‌ها نمی‌خواهند بازیکنی را به خدمت بگیرند که خود را بالاتر از باشگاه قرار می‌دهد.

همچنین به نقل از اسکای آلمان، رونالدو توسط ایجنتش ژرژ مندس به بایرن مونیخ پیشنهاد شد اما سران بایرن به دلیل آنکه این انتقال با استراتژی نقل و انتقالاتی‌شان همخوانی ندارد، این ایده را رد کردند. به همین خاطر هیچ مذاکره‌ای بین دو طرف شکل نگرفته است و رونالدو به بایرن نخواهد پیوست. انتقال رونالدو باعث برهم خوردن ساختار دستمزد بایرن می‌شود. علاوه بر این موارد، رونالدو اکنون 37 سال سن دارد و بایرن بازیکنانی را می‌خواهد که طبق خواسته مربی بتوانند به خوبی پرس کنند و بدوند. جوان بودن یولیان ناگلزمان و سالم ماندن روابط رختکن نیز از دیگر دلایل سران بایرن برای رد ایده جذب رونالدو به حساب می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی