|

یحیی سرانجام از پرسپولیس مدل 1401 رونمایی کرد

یحیی گل‌محمدی در بازی با تیم امید، از ترکیب اصلی فصل آینده‌اش رونمایی کرد و نتیجه خوبی هم گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

لیست پرسپولیس برای فصل آینده، تقریبا کامل شده و فقط جذب مهاجمان جدید باقی مانده است. آن‌ها در بازی دوستانه‌شان مقابل تیم امید، با ترکیب اصلی به میدان رفتند و توانستند 4-2 برنده شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ پرسپولیس تا قبل از تعویض‌ها و بیرون کشیدن بازیکنان اصلی، 4-0 جلو بود و نمایشی امیدوار کننده داشت. بعد از این بازی، علامت سوال‌ها درباره ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس در فصل آینده کمتر شده‌اند.

چهره تازه خط دفاع

پرسپولیس که فصل پیش نمایش ضعیفی در فاز دفاعی داشت، با ترکیبی کاملا جدید از مدافعان وارد زمین شد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اصلی سرخپوشان است. حضور دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست هم قابل پیش بینی بود. مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی، دو مدافع میانی جدید پرسپولیس در دو فیکس بودند و مدافعان فصل پیش پرسپولیس، روی نیمکت نشستند. در سمت چپ هم، محمدمهدی احمدی بازی می‌کرد. بازیکن جوانی که پس از ناکامی پرسپولیس در خرید امید نورافکن جذب شد و تا زمان بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی، شانس اصلی بازی در پست مدافع چپ است. احمدی هفته‌های ابتدایی، بخاطر حضور در تیم امید نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و احتمالا علی نعمتی جانشین او خواهد شد.

بال‌های مهارنشدنی

کمال کامیابی‌نیا و سینا اسدبیگی، دو هافبک دفاعی پرسپولیس مقابل تیم امید بودند. میلاد سرلک که بخاطر علائم کرونا در این بازی شرکت نکرد، با شروع فصل جانشین اسدبیگی خواهد شد. پرسپولیسی‌ها ابتدا قصد داشتند محمد خدابنده‌لو را به عنوان سومین هافبک دفاعی تیم‌شان بخرند اما بخاطر درخواست مالی بالای این بازیکن، در نهایت سراغ هم‌تیمی او یعنی سینا اسدبیگی رفتند. در دو سمت خط هافبک هم مطابق انتظار، مهدی ترابی و سعید صادقی بازی می‌کردند. سعید صادقی، در این بازی نمایشی درخشان داشت. او گل اول و سوم پرسپولیس را زد و گل چهارم را، برای شرزود تمیروف ساخت.

سروش در پست محبوب

سروش رفیعی، فصل بعد قرار است در پست مهاجم کاذب برای پرسپولیس بازی کند. نزدیک‌ترین بازیکن به تک مهاجم تیم، که می‌تواند موقعیت خوبی برای پرسپولیس در هر بازی بسازد. سروش رفیعی در این مسابقه هم یک پاس گل داد و روی خطایی که منجر به گل اول شد، تاثیرگذار بود. مثلث او در کنار سعید صادقی و مهدی ترابی، پرسپولیس را در حمله به تیمی ترسناک تبدیل کرده است. مهدی عبدی هم به عنوان تک مهاجم پرسپولیس به میدان رفت. عبدی هم مثل احمدی و اسدبیگی، ممکن است با شروع فصل جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد. او در این مسابقه یک گل زد و هماهنگی خوبی با سروش رفیعی داشت اما با ورود مهاجم جدید پرسپولیس، باید با او رقابت کند.

پایان خوب تمیروف؟

شرزود تمیروف که بعد از این مسابقه پست خداحافظی با پرسپولیس منتشر کرد، در این بازی توانست زننده گل چهارم تیمش باشد. تمیروف بازی با تیم امید را، از روی نیمکت آغاز کرد و با ورود مهاجم برزیلی و ماندن حامد پاکدل، به مهاجم چهارم تیم تبدیل می‌شود. او که در بازی‌های دوستانه نسبت به فصل پیش بهتر کار کرده، مقابل تیم امید هم به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت و آخرین گل سرخپوشان را زد. انتشار استوری خداحافظی او در صفحه اینستاگرامش، نشان می‌دهد این بازی، آخرین بازی تمیروف با پیراهن پرسپولیس بوده است. بازیکنی که در یک نیم فصل، فقط یک گل زد و نتوانست مشکل خط حمله پرسپولیس را حل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی