|

موضوعی نگران کننده درخصوص یورگن لوکادیا

مهاجم هلندی تیم پرسپولیس چه زمانی به شرایط ایده‌ال بدنی برای بازی می‌ رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که روز گذشته تمرینات پرسپولیس با نظر کادر فنی این تیم تعطیل بود اما یورگن لوکادیا زیر نظر مربی بدنساز قرمزها تمرینات اختصاصی خود را انجام داد تا بتواند هر چه زودتر، برای تیم جدیدش بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شبکه لحظه؛ کادرفنی قرمزها در تلاش است هرچه سریعتر لوکادیا را به شرایط بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای پرسپولیس برساند. با تمام این موارد، ممکن است لوکادیا در بازی هفته سوم پرسپولیس با آلومینیوم اراک چند دقیقه‌ای فرصت پیدا کند تا به زمین برود.شنیده‌هااز تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که این  مهاجم هلندی – که مدتها از آخرین حضورش در یک مسابقه رسمی گذشته – برای حضور در میادین، حداقل ۲ هفته زمان نیاز دارد تا خودش را از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برساند.

یکی از مواردی که موجب شده تا کادرفنی پرسپولیس درباره این مهاجم هلندی و بازی دادن به او وسواس بیشتری به خرج دهند، سوابق مصدومیت خرید جدید قرمزها است. او بارها مصدومیت از ناحیه مچ پا، کشاله ران و زانو را تجربه کرده و طبیعتا فشار بیش از حد به چنین بازیکنی که مدتی هم از زمین مسابقه و تمرین دور بوده، می‌تواند یک آسیب‌دیدگی جدید را به دنبال داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی