|

تصمیم مهم ساپینتو پیش از دربی!

دربی در پیش است و ساپینتو تصمیم گرفت تا با برگزاری دو بازی دوستانه پشت درهای بسته، تاکتیک خود را مخفی نگه دارد اما..

لینک کوتاه کپی شد

کادرفنی پرسپولیس چند روزی است که به دنبال فیلم یا اطلاعات بازی‌های دوستانه اخیر حریف مهم خود استقلال بوده است!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ دربی حساس پایتخت قرار است روز ۲۹ آذرماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و با توجه به جایگاه دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران، این دیدار از حساسیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. بر همین اساس مربیان دو تیم به دنبال آخرین اطلاعات راجع به تیم و بازیکنان حریف هستند.

استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر ابتدا در دیداری دوستانه برابر تیم هوادار شکست را تجربه کردند. استقلالی‌ها که خود را برای دیدار حساس دربی پایتخت، پس از تعطیلات لیگ برتر آماده می‌کنند، در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها، با تک گل محبی از سد هوادار گذشته بودند، اما در بازی دوستانه برابر این حریف شکست خوردند. در این دیدار دوستانه، استقلالی‌ها ابتدا موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه ۶۵ آرش رضاوند با یک بغل پای فنی روی پاس عرضی آرتور کوین یامگا گل اول بازی را به ثمر رساند. بنابر اعلام رسانه رسمی استقلال خبر داده، داور در نیمه دوم ۱۵ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده و دروازه آبی پوشان نیز در همین دقایق باز شده است. عزت پورقاز در دقیقه ۱۰۲ و از روی نقطه پنالتی و فرهاد زاوشی در دقیقه ۱۰۶ با یک شوت، ۲ گل تیم هوادار را به ثمر رساندند.

همچنین ساپینتو و شاگردانش در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته مقابل نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ارسلان مطهری، مهاجم استقلال در دقیقه ۸ گلی زود هنگام برای آبی‌پوشان پایتخت به ثمر رساند اما تنها چند دقیقه بعد نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه در دقیقه ۱۳ توسط پیمان میری به گل تبدیل شد. این نتیجه تا پایان مسابقه پابرجا بود تا در روزی که دو تیم مسابقه را کاملا جدی گرفته و با ترکیب اصلی خود به میدان آمده بودند، هیچ یک فاتح این دیدار دوستانه نشوند.

با توجه به در پیش بودن شهرآورد تهران، ساپینتو تصمیم گرفت تا با برگزاری این دو مسابقه دوستانه پشت درهای بسته، تاکتیک و ترکیب خود را مخفی نگه دارد اما...

شنیدیم پرسپولیسی‌ها اطلاعات لازم از این دو بازی دوستانه را برای حضور هر چه بهتر در دربی پیش رو استخراج کرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی