|

ضرر هنگفت استقلال؛ افزایش قیمت ارز بدهی به استراماچونی را زیاد کرد

نوسانات قیمت ارز موجب شده مدیرعامل استقلال باید رقمی در حدود 61 میلیارد تومان به استراماچونی پرداخت کند

لینک کوتاه کپی شد

افزایش قیمت ارز در بازار ایران، بدهی باشگاه استقلال به آندره استراماچونی را بیشتر کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، با گذشت بیش از دو ماه از صدور حکم دادگاه عالی ورزش در پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال اما هنوز طلب مربی ایتالیایی به او پرداخت نشده و این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

بر اساس حکم صادر شده استقلال باید یک میلیون و 350 هزار یورو به استراماچونی پرداخت می‌کرد که این مبلغ با احتساب رقم تاخیر تادیه تا زمان پرداخت و همچنین هزینه دادرسی طرفین تا یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده بود .

نکته قابل توجه ضرر میلیاردی است که در این مدت به دلیل نوسانات بازار ارز در ایران متوجه آبی‌ها شده است. علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال که برای پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی اقدام به دریافت تسهیلات بانکی کرد حال باید با توجه به زمانی که از سال 99 تا الان گذشته است علاوه بر جریمه تاخیر و تادیه 5 درصدی باید ضرر ناشی از نوسانات بازار ارز در ایران که باعث بالا رفتن قیمت یورو شده است را نیز پرداخت کند.

امروز یکی از رسانه‌ها به این نکته اشاره کرد که اگر استقلالی‌ها در همان روزی که رای استراماچونی اعلام شد مبلغ دستمزد او را پرداخت می‌کردند مجموع این رقم به 46 میلیارد می‌رسید واما در حال حاضر نوسانات قیمت ارز موجب شده مدیرعامل استقلال باید رقمی در حدود 61 میلیارد تومان به استراماچونی پرداخت کند تا ضرر 15 میلیاردی در روزهایی که آبی‌ها با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند متوجه آنها شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که اوایل آبان، برخی رسانه‌ها از بدهی 54 میلیاردی استقلال به استراماچونی خبر داده بودند و حالا و در یک مقطع کمتر از دوماهه، 7 میلیارد تومان روی این بدهی آمده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی