|

توافق نهایی آرسنال با فوق ستاره انگلیسی

پیوستن هافبک دفاعی تیم وستهام به آرسنال سرانجام قطعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

دو باشگاه آرسنال و وستهام که چند هفته‌ای برسر انتقال دکلان رایس به جمع توپچی‌های لندن با یکدیگر در حال مذاکره هستند، سرانجام به توافق نهایی دست یافتند، این در حاالی است که پس از سومین پیشنهاد آرسنال، مذاکرات طرفین به خاطر اختلاف بر سر ساختار رقم پرداختی به مشکل خورده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار نامدار ایتالیایی که در حوزه تقل‌وانتقالات فوتبال اروپا فعال است، خبر داد؛ پیوستن رایس 24 ساله به آرسنال پس از توافق نهایی که بین دو باشگاه آرسنال و وستهام صورت گرفت، تمام شده است و این بازیکن انگلیسی را باید آرسنالی دانست.

آرسنال برای خرید این هافبک انگلیسی که از اصلی‌ترین اهدافش در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری بود، 100 میلیون پوند به وستهام پرداخت خواهد کرد و 5 میلیون پوند بند پاداش‌ها نیز در قرارداد طرفین وجود دارد. رایس حالا تبدیل به گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ باشگاه آرسنال و گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس لقب گرفت.

میکل آرتتا (سرمربی آرسنال) و اِدو (مدیر ورزشی این تیم) در این بین نقش پررنگی داشته‌اند و در ماجرای خرید دکلان رایس عقب‌نشینی نکردند، چون معتقد بودند رایس می‌تواند بازیکن کلیدی در پروژه بلندمدت باشگاه باشد. رایس مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم قرار داشت.

رایس که از سال 2014 در عضویت وستهام است و سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه ملحق شد، در 245 بازی برای چکش‌ها به میدان رفت. این هافبک انگلیسی که تنها یک سال دیگر با وستهام قرارداد داشت، فصل اخیر به تیم تحت‌هدایت دیوید مویس برای قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا کمک کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی