|

کسر ۱۵۰ میلیون تومان بابت ناهار از رانندگان باشگاه استقلال!

از این رو کشمکش بین باشگاه استقلال و طلبکار آن‌ها مبنی بر دریافت ۴۵۰میلیون پول ادامه دارد. ادامه ی ماجرا را می توانید در خبر پیش رو بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

اجاره خودرو برای خارجی‌های استقلال سبب شده تا این باشگاه ۴۵۰میلیون تومان بابت کرایه به شرکتی که ماشین و راننده در اختیار این باشگاه گذاشته بود، بدهکار باشد. این مبلغ مربوط به راننده ساپینتو، دستیاران خارجی استقلال، یامگا، سیلوا و آمانوف است و با وجود این‌که چند بار آژانس طلبکار از باشگاه استقلال درخواست پرداخت مطالباتش را کرده آن‌ها اعلام کرده‌اند که فعلا پولی نداریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، قسمت عجیب ماجرا جایی است که در کمال تعجب، مدیر آژانس با کسر ۱۵۰ میلیون از طلب خود مواجه می‌شود و وقتی از مسئولان استقلال می‌پرسد چرا این کار را کرده‌اند، به او اعلام می‌کنند که پول ناهار راننده‌ها حساب شده و این مبلغ را از آن‌ها کم کرده‌اند. مدیر آژانس هم می‌گوید اگر هر روز راننده‌ها چلو گردن هم خورده بودند، ۱۵۰میلیون تومان پول غذایشان نمی‌شد؛ ضمن این که غذا جزو پذیرایی باشگاه بوده و مبلغی برای آن در نظر گرفته نشده بوده است.

از این رو کشمکش بین باشگاه استقلال و طلبکار آن‌ها مبنی بر دریافت ۴۵۰میلیون پول ادامه دارد که باید دید بالاخره چه رقمی بابت کرایه ماشین به استقلالی‌ها پرداخت می‌شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی