|

مهدی قایدی فصل بعد هم آبی پوش می ماند؟

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل ازبکستان می‌کند که فکر و ذکر تعدادی از اعضای این تیم در تهران و استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از ستاره‌های موردبحث اهالی فوتبال در محافل استقلالی، مهدی قایدی است که قراردادش با تیم آبی تهران به پایان رسیده و به عنوان بازیکن قرضی تا نهم تیر ماه بیشتر فرصت استقلالی بودن ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ قایدی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی همراه با سه ملی‌پوش دیگر استقلال حضور دارد، این روزها همچون روزبه چشمی، سعید مهری و محمد محبی پیگیر اخبار تیم محبوبش است.

در ارتباط با موضوع جدایی این بازیکن از استقلال گفته می‌شود دوستان نزدیک قایدی در تیم ملی مانند سردار آزمون با او صحبت‌هایی را مطرح کرده و نظرش را درباره جدایی احتمالی از استقلال و بازگشت به لیگ امارات جویا شده‌اند. ظاهرا مهدی قایدی در صحبت با دوستان هم‌تیمی‌اش گفته که شخصا دوست داشته بتواند در استقلال بماند اما چون بازیکن تیم شباب الاهلی به شمار می‌رود باید ببیند آن‌ها چه تصمیمی برایش خواهند گرفت.

از سوی دیگر خبرهایی در رابطه با مهدی قایدی به گوش می‌رسد که مدیران باشگاه استقلال هم از هیچ تلاشی برای به‌خدمت‌گیری دوباره این بازیکن فروگذار نکرده‌اند. هرچند که خبرهایی مبنی بر فروش گران‌قیمت این بازیکن به تیم‌های دیگر اماراتی نیز به گوش می‌رسد.

لازم به ذکر است بدون شک پس از پایان تورنمنت کافا و بازگشت قایدی به تهران یا سفر به امارات، تکلیف ادامه همکاری این فوتبالیست با تیم استقلال یا عدم همکاری‌اش در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی