|

سعید مهری با باشگاه استقلال چه کرد؟

مهری ضمن پرداخت نشدن مبلغ زیادی از مطالباتش گلایه کرد و از مدیران باشگاه خواست تا هرچه سریع تر مساله پیش آمده را برطرف کنند.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک باتجربه آبی پوشان یکی از عجیب ترین قراردادهای ممکن را با این باشگاه امضا کرده است؛ مهری که مطالبات زیادی از فصل گذشته دارد، اول فصل با مدیران باشگاه بر سر مبلغ قرارداد امسال خود به مشکلات زیادی برخورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، سعید مهری در نهایت برای آنکه از مسابقات استقلال عقب نیفتد، مجبور شد قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان با استقلال امضا کند و این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود!

در چنین شرایطی این بازیکن عملا رایگان برای تیمش بازی می کند و موضوع اخیر باعث ناراحتی او شده است. مهری چند روز قبل در مصاحبه ای ضمن پرداخت نشدن مبلغ زیادی از مطالباتش گلایه کرد و از مدیران باشگاه خواست تا هرچه سریع تر مساله پیش آمده را برطرف کنند.

اگرچه سعید مهری خودش هم نمی دانست که راهی برای افزایش مبلغ قراردادش که به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان برای یک فصل است، وجود دارد یا نه، اما حالا علی خطیر وعده حل مشکل این بازیکن را داده است.

خطیر در پایان جلسه شب گذشته خود با جواد نکونام اعلام کرد که مشکل سعید مهری حل می شود و باید کمی حوصله به خرج داد.از این رو به نظر می رسد سعید مهری به زودی به دیدار علی خطیر برود و درباره قرارداد عجیب خود با مدیرعامل دیدار کند.

باید دید حالا که علی خطیر برای برطرف کردن این مشکل چراغ سبز نشان داده، چه اتفاقاتی در آینده حول قرارداد سعید مهری رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی