|

جانشین امباپه در پی اس جی مشخص شد!

مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن امیدوارند با بودجه‌ای 120 میلیون یورویی در تابستان آینده با جانشین امباپه به توافق برسند.

لینک کوتاه کپی شد

ناپولی قصد دارد پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای فروش ویکتور فروش ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن در تابستان ارائه دهد. در طرف مقابل باشگاه فرانسوی به غیر از مهاجم ناپولی‌، شرایط خرید رافائل لیائو از میلان را هم دنبال می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پس از شکست تیم ملی فوتبال نیجریه برابر ساحل عاج در فینال جام ملت‌های آفریقا انتظار می‌رود که اوسیمن در اواخر این هفته به تمرینات ناپولی‌ بازگردد.

اوسیمن در این فصل در 18 بازی برای ناپولی 8 گل به ثمر رسانده و اخیرا قراردادش را تا ژوئن 2026 با این باشگاه تمدید کرده است.

به گفته چندین منبع ایتالیایی، اوسیمن بند فسخی به ارزش 120 تا 130 میلیون یورو دارد و طبق گزارش لارپوبلیکا، ناپولی انتظار دارد در پایان فصل پیشنهاد رسمی از پاری سن ژرمن برای فروش این بازیکن دریافت کند.

1990139

این گزارش ادعا می‌کند که ناپولی منتظر پیشنهاد 120 میلیون یورویی پاری سن ژرمن است و همچنین آماده شده تا در پایان فصل جاری به همکاری با مهاجم نیجریه‌ای پایان دهد.

پاری سن ژرمن هم خود را برای زندگی پس از جدایی کیلیان امباپه آماده می‌کند و وضعیت رافائل لیائو از میلان را دنبال می‌کند. گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که مدیران پی‌اس‌جی در حال آماده‌سازی پیشنهاد مشابهی برای مهاجم پرتغالی هستند که در قراردادش با میلان بند فسخ 175 میلیون یورویی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی