|

فرانسوی ها بی خیال امباپه نمی شوند

در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون، دوست دارند امباپه ماندنی شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه رئال مادرید در دو سال گذشته تلاش زیادی برای جذب کیلیان امباپه انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره فرانسوی سال گذشته با تمدید قرارداد خود تا سال 2024 پروژه اولیه کهکشانی‌ها را ناکام گذاشت؛ اما به نظر می‌رسد او بعد از ناکامی‌های اخیر PSG نسبت به ترک پاریس مصمم شده است.

1890354

امباپه هفته قبل با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پاری‌سن‌‎ژرمن از علاقه خود برای ترک این باشگاه خبر داد. سران باشگاه فرانسوی که از تصمیمات لحظه‌ای ستاره خود خسته شده‌اند، بعد از رسانه‌ای شدن درخواست جدید او، با تغییر موضع قبلی خود تلاش می‌کنند تا این بازیکن را امسال بفروشند تا سود خوبی هم به‌دست بیاورند. این در حالی است که امباپه برنامه‌ای برای جدایی در این تابستان ندارد.

1891103

فیلیپ دیالو، رئیس جدید فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز در واکنش به تنش بین امباپه و باشگاه پاری سن ژرمن گفت : «همه دوست دارند امباپه را در تیم خود داشته باشند. بازیکنانی مثل امباپه باعث می‌شوند هر باشگاهی برای رسیدن به اهدافی بزرگ رؤیاپردازی کند و آنها سرنوشت یک دیدار را تعیین می‌کنند.»

دیالو ادامه داد: «کیلیان باید بماند؟ به نظر من او هر چه بیشتر در پی اس جی و فوتبال فرانسه بماند بهتر است ولی این قضیه به من مربوط نیست. به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه من دخالتی در تصمیم یک بازیکن نخواهم کرد و او هر طور که دلش بخواهد، عمل می کند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی