|

(ویدیو) خلاصه بازی سپاهان 2- استقلال 0 در هفته پانزدهم

در حساس ترین بازی هفته سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد استقلال عبور کرند

لینک کوتاه کپی شد

دو تیم استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر با هم بازی کردند و این دیدار با نتیجه 2-0 به نفع شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

استقلال و سپاهان در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم داشت. آنها که می‌دانند پرسپولیس با بردن دو بازی‌اش تا انتهای نیم فصل قهرمان دور رفت لیگ خواهد شد، دوست نداشتندبا تقسیم کردن امتیازهای این بازی کار یحیی گل‌محمدی و تیمش برای قهرمانی نیم فصل را آسان‌تر کنند و به همین دلیل برای بردن بازی امروز دست به هر کاری زدند و در نهایت این شاگردان محرم نویدکیا بودند که توانستند صدرنشین جدول شوند.

خلاصه بازی استقلال - سپاهان

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی(یاسین سلمانی 81)، محمدرضا حسینی(محمدرضا خلعتبری 73)، محمد محبی(رضا میرزایی 81)، سجاد شهباززاده

01572061

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، عارف غلامی (محمد نادری 59)، سیاوش یزدانی(سید احمد موسوی 59)، محمد دانشگر، آرش رضاوند (مسعود ریگی 80)، مهدی مهدی پور(محمدحسین مرادمند 59)، بابک مرادی، وریا غفوری(محمدحسین فلاح 80)، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

 

867683_392

 

دقیقه14 سپاهان 1 - استقلال 0 (سجاد شهباززاده)

روی یک ارسال اوت از سمت راست، حسینی با یک ارسال زمینی روی پا توپ را به دهانه دروازه استقلال فرستاد که این توپ پس از برخورد به مدافع استقلال مقابل سجاد شهباززاده قرار گرفت و مهاجم سپاهانی ها با یک ضربه مطمئن این پاس را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

دقیقه 35؛ سپاهان 2 - استقلال 0 (سروش رفیعی)

ارسال نرم سروش رفیعی از روی ضربه آزاد بعد از عبور از مدافعان استقلال مقابل سجاد شهباززاده قرار گرفت و این بازیکن با کش دادن به بدن خود سعی در اثر گذاشتن روی توپ داشت اما توپ بدون برخورد به پای او مستقیما وارد دروازه استقلال شد.

دقایق حساس بازی سپاهان- استقلال

دقیقه 5: ارسال در عرض زمین و خطرناک امید نورافکن با پای چپ را رشید مظاهری با عکس العملی به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 6: ارسال بلند سروش رفیعی از سمت چپ در حالی که با تاثیر مهاجمان سپاهان همراه نبود به طرز خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 9: استقلال با یک ارسال از سمت چپ و ضربه سر ارسلان مطهری که از کنار دروازه راهی اوت شد، اولین موقعیت جدی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد.

دقیقه 9: فرشید اسماعیلی از شکاف ایجاد شده در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده و با یک شوت روی پا از پشت محوطه جریمه دروازه نیازمند را هدف گرفت که ضربه او با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه 23: ضربه سر حسینی روی ارسال مواج رفیعی از نقطه کرنر دقیقا به جایی رفت که رشید مظاهری حضور داشت و دروازه بان آبی ها به راحتی این ضربه سر محکم را در اختیار گرفت.

دقیقه 48: بابک مرادی در حالی که می رفت با دروازه بان سپاهان تک به تک شود تعادلش در داخل محوطه جریمه به هم خورد و این بازیکن اعتقاد داشت که باید داور این صحنه را پنالتی اعلام می کرد.

دقیقه 49: مهدی قایدی با یک حرکت پا به توپ و حرکت در عرضی که شگردش است از روی خط محوطه جریمه، با شوتی زمینی دروازه نیازمند را هدف گرفت که این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: ارسال بلند استقلالی ها به روی دروازه سپاهان را پیام نیازمند با یک خروج خوب و ضربه پا دفع کرد.

دقیقه 67: ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال کرنر که با پرش بلند این بازیکن همراه بود، با اختلاف از کنار دروازه سپاهان عبور کرد.

دقیقه 72: شوت ناگهانی سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه، راهی در چارچوب  نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90+3: ضربه سر محمد دانشگر از بالای دروازه  به بیرون رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی