|

علت جدایی کمالوند از استقلال؛ سایپا از من کمک خواست

فراز کمالوند در خصوص جدایی اش از استقلال گفت: سایپا تیمی است که از امکانات خوبی برخوردار است من هم احساس کردم می توانم به این تیم کمک کنم.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی فراز کمالوند از تیم استقلال مطرح شده بود بالاخره امروز این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت و جدایی کمالوند از استقلال قطعی شد حالا باید دید چه کسی جانشین این مربی باتجربه می شود؟

جدایی فراز کمالوند بلافاصله بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از استقلال خبری شوک آور برای طرفداران این تیم محسوب می شود. مدیرفنی آبی پوشان که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد و با حضور در کادر فنی استقلال توانسته بود تاثیرگذاری ویژه ای داشته باشد، حالا با پیشنهاد سایپای تهران مواجه شده و از این پس به عنوان سرمربی نارنجی پوشان این تیم را هدایت خواهد کرد.

فراز کمالوند در خصوص جدایی اش از استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحال هستم که ما با استقلال در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفتیم و این تیم موفق شد به عنوان صدرنشین مسابقات از این گروه صعود کند.

وی افزود: بعد از پایان مسابقات با مجیدی صحبت کردم و به او گفتم در این مقطع باشگاه سایپا نیاز به کمک دارد. سایپا تیمی است که از امکانات خوبی برخوردار است و از لحاظ سخت افزاری قوی است. به هر حال آنها در این شرایط از من کمک خواستند و من هم احساس کردم می توانم به این تیم کمک کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با صحبت هایی که با مسئولان استقلال انجام دادیم با هم توافق کردیم که من از تیم جدا شوم، البته دوستی من و فرهاد مجیدی پا بر جا است و هر جا او و استقلال احساس نیاز کنند با کمال میل در خدمتشان هستم.

کمالوند خاطرنشان کرد: امروز به باشگاه سایپا می روم و با مسئولان این باشگاه جلسه دارم تا ببینم خدا چه می خواهد. تاکید می کنم جدایی من از استقلال با موافقت مجیدی و باشگاه استقلال انجام شده چون در این زمینه با مددی هم صحبت کردم.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی