|

اولین خرید مجیدی برای فصل جدید لو رفت

فرهاد مجیدی

روز گذشته مدیر برنامه‌های آرمین سهرابیان وارد باشگاه استقلال شده و مذاکرات اولیه را هم انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی فهرست بازیکنان مدنظرش برای فصل پیش روی استقلال را به مسئولان باشگاه ارائه کرده و به نظر می‌رسد نام آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته گل گهر در ابتدای آن قرار دارد. سهرابیان که پیش‌تر سابقه بازی کردن در ترکیب استقلال را داشته فصل اخیر یکی از بازیکنان مورد علاقه قلعه نویی در گل گهر سیرجان بود.

به گزارش«شایانیوز»، مذاکره استقلال با آرمین سهرابیان منطقی هم به نظر می‌رسد. این تیم هروویه میلیچ و محمد نادری دو بازیکن چپ پای خط دفاعی اش را از دست داده و حالا فقط متین کریم زاده را در این پست دارد. فرهاد مجیدی برای پرکردن جای خالی مدافعان کناری اش نیاز به بازیکنان تخصصی در این پست دارند.

موضوع مهم درباره آرمین سهرابیان اینکه علاوه بر بازی کردن در این پست می‌تواند به عنوان مدافع میانی هم ایفای نقش کند و دست فرهاد مجیدی را برای انتخاب باز بگذارد. همین روز گذشته مدیر برنامه‌های آرمین سهرابیان وارد باشگاه استقلال شده و مذاکرات اولیه را هم انجام داده است هرچند که عنوان شده گل گهر سیرجان هم همچنان در پی راضی نگه داشتن آرمین سهرابیان است و به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

قرارداد سهرابیان با گل گهر به اتمام رسیده و طبیعتا اگر پیشنهاد مالی استقلالی‌ها مورد توجه سهرابیان قرار بگیرد، او اولین خرید فصل جدید استقلال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی