|

تازه ترین عکس بی حجاب از مژگان دختر محمدرضا شجریان!

عکس منتشر شده از مژگان دختر استاد محمدرضا شجریان در اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد

مژگان شجریان دختر استاد محمدرضا شجریان است که در خارج از کشور به خوانندگی مشغول است. مژگان شجریان در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که این عکس بی حجاب محسوب می شود و این بزگوار روسری بر سر نکرده است.

در ادامه شما می توانید عکس مژگان شجریان را در زیر متن مشاهده نمایید:

shajarian_mojgan_1615182091_1

مژگان شجریان طراح گرافیک، نقاش، خواننده و نوازنده سه‌تار است. مژگان شجریان، دختر سوم استاد محمدرضا شجریان است، مژگان شجریان آواز را نزد پدر و در کنار همایون و خواهرانش فرا گرفته است.

نام: مژگان شجریان

متولد : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۴۸ تهران

ملیت : ایرانی

سبک‌: موسیقی سنتی ایرانی

ساز : سه تار 

shajarian_mojgan_1554619742

مژگان شجریان یک خرداد ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. مژگان شجریان لیسانس موسیقی و نقاشی دارد و کارشناسی ارشدش را هم در رشته‌ی گرافیک گرفته است. پدرش استاد محمدرضا شجریان خواننده ایرانی و مادرش فرخنده گل افشان می باشد. مژگان شجریان دو خواهر بزرگتر بنام راحله و افسانه و یک برادر کوچکتر بنام همایون شجریان دارد و از ازدواج دوم پدرش یک برادر ناتنی بنام رایان دارد.

shajarian_mojgan_1589938972

مژگان شجریان زیر نظر نوازندگان ممتاز ایرانی چون محمدرضا شجریان ، محمدرضا لطفی ، حسین علیزاده و پرویز مشکاتیان تعلیم دیده است.

مژگان راه پدر خود را ادامه داده است و اکنون تبدیل به یکی از بهترین نوازندگان و خوانندگان سنتی ایرانی شده اسـت. مژگان شجریان از سال 1389 نیز تکخوانی و هم آوازی را آغاز کرد.

مژگان شجریان در سال 2012 به آمریکا مهاجرت کرد و هم اکنون در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند و در آنجا اجرا می کند و آوازهای کلاسیک فارسی و سه تار را آموزش می دهد.

مژگان شجریان در بیش از 60 کنسرت به طور گسترده در جشنواره های بزرگ بین المللی و سالن های معتبر کنسرت در اروپا ، آمریکای شمالی ، استرالیا با موسیقی دان ارجمند ایرانی (محمدرضا شجریان ) اجرا کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی