|

تماشاچی که سوژه برنامه همرفیق شد! + ویدیو

سوژه دختر تماشاچی در تاکشو هم رفیق حاشیه ساز شد. شهاب حسینی دختر تماشاچی را اعصبانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ برنامه همرفیق یکی از جالب ترین تاکشو های چند سال اخیر است که خیلی خوب می تواند بیننده را سرگرم کند. در این قسمت از برنامه همرفیق پژمان جمشیدی و سام درخشانی مهمانان شهاب حسینی هستند. در این قسمت از برنامه این سه بازیگر دختر تماشاچی را سوژه کردند و فامیلی دختر را اشتباه می گفتند و دختر هم کم نیاورد و چندین بار تکرار کرد. در ادامه شما می توانید ویدیو مربوط به برنامه هم رفیق را در زیر متن مشاهده کنید:

 

تمامی خبر های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

درباره سریال همرفیق

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه جذاب، هنرمندان محبوب و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. همرفیق هر هفته به صورت انحصاری از وب سایت نماوا و صفحه اختصاصی نماوا در اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

  • دسته بندی: تاک شو

  • صدا: فارسی

 

پیش بینی موفقیت برای همرفیق

بر اساس همه امتیازها و برگ‌های برنده این برنامه پیش‌بینی می‌شود «همرفیق» بتواند پربیننده شود و از برنامه‌های اینترنتی که پیش از آن تولید شده‌اند سبقت بگیرد، اگر پیش‌بینی‌ها اتفاق بیفتد، می‌توان امیدوار بود که با موفقیت تازه‌ای که در عرصه اجرا و برنامه‌سازی نصیب شهاب حسینی شود، تاک‌شوهای فضای مجازی تکان اساسی بخورند و استانداردهای کار خود را بالا ببرند.

 

چگونه در برنامه همرفیق شرکت کنیم

قرار است «همرفیق» مانند بیشتر برنامه‌های جدید تلویزیون، از حضور تماشاگران در استودیو استفاده کند. کسانی که می‌خواهند در برنامه حسینی شرکت کنند، می‌توانند به اپلیکیشن آپ مراجعه و نام‌نویسی کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی