|

در هشتمین آزمون استخدامی چند نفر استخدام می شوند؟

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرای پنج شنبه و جمعه 111 و 12 دی برای جذب 38 هزار شغل برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد
هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ در استان همزمان با سراسر کشور روزهای پنجشنیه و جمعه، 11 و 12 دی ماه برگزار خواهد شد.
 

در هشتمین آزمون استخدامی چند نفر جذب می شوند؟

این آزمون با حضور ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ نفر داوطلب برای تصدی ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در 81 دستگاه اجرایی و برای ۲۴۰ شغل برگزار می شود.

قرار بود آزمون در روزهای ۶ و ۷ آذرماه برگزار گردد که بنا مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها به ۱۱ و ۱۲ دی ماه ۹۹ موکول شد.

 

پروتکل های بهداشتی برای آزمون استخدامی

برای حوزه های برگزاری آزمون، دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. 
همچنین ناظران بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، پیش بینی های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شد و چینش صندلی ها با فاصله ۱.۵ متر انجام گرفته است.

زرین آمیزی ادامه داد: کنترل سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن ها و کلاس ها انجام می شود. علاوه بر این، در مبادی ورودی و پنجره هایی که برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز شود، چینش صندلی انجام نگرفته است.

وی از اختصاص محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی خبر داد که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند. 

 

امکان مجدد برای ویرایش وضعیت بومی در آزمون استخدامی

سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ ایجاد امکان مجدد برای ویرایش وضعیت بومی در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1399 اطلاعیه منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به تصمیمات متخذه و مساعدت با متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر (29/7/99 لغایت 2/8/99) نسبت به اعلام وضعیت بومی خود اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که این دسته از متقاضیان بتوانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (8/10/99 لغایت 99/10/12)، بر اساس توضیحات مندرج در بند «ب» اطلاعیه مذکور نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام نمایند. لازم به توضیح است امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی