|

(عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت!

خانواده عجیب که فقط لباس قرمز و سفید می پوشند و همه وسایل آنها از ظرف و ظروف و ماشین تا توالت آن ها هم قرمز و سفید است.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

سونراج و همسرش پوسفا، فقط وسایلی به رنگ قرمز و سفید ، برای خانه خود در بنگالورو ی کارناتاکا خریداری می کنند و حتی فرزندان آنها نیز با این تم رنگ هماهنگ هستند. سونراج همیشه می خواست متفاوت باشد و مصمم بود که روزی "یک فرد بی نظیر در جهان" می شود. بنابراین ، هنگامی که او 18 ساله بود ، سوگند یاد کرد که تا روزی که زنده است، فقط لباس سفید و قرمز بپوشد، اما وسواس او فزونی یافت. سوراجِ 58 ساله ، از بنگالورو در کارناتاکا ، علاوه بر لباس پوشیدن در این رنگ ها ، فقط مالک اشیا قرمز و سفید است و صاحب یک ماشین قرمز و سفید نیز هست . تمام خانه او از این رنگ آمیزی پیروی می کند ، مملو از میزهای قرمز و سفید ، صندلی های راحتی ، وسایل خانه ، کاسه ها و بشقاب ها و حتی یک صندلی توالت رنگارنگ. (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت! (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت!

بازخورد دیگران به وسواس عجیب سونراج

خانواده آژانس املاک نیز در این ماجرا دخیل هستند . همسرش پوسفا ، شرط خاص شوهرش را هنگامی که 25 سال پیش با او ازدواج کرد پذیرفت. آنها فقط اقلام قرمز و سفید در خانه دارند . دو فرزند این زوج ، بهاراتراجِ پسر و مانعشا ی دختر نیز از رنگ های قرمز و سفید استفاده می کنند. سونراج گفت: "من 18 ساله و از طرفداران بزرگ گاندی بودم - ردا و عینک او هویت او بود. دقیقاً مثل او ، من هم می خواستم فرد منحصر به فردی در جهان باشم." وی افزود: "در ابتدا ، مردم به من خندیدند و فکر کردند که من دیوانه هستم اما من سوگندم را همچنان حفظ کردم. من بیش از 30 کراوات ، 15 کت ، 30 پیراهن ، 25 شلوار دارم که همه در رنگ های قرمز و سفید هستند. من هر روز یک پیراهن جدید می پوشم اما مردم فکر می کنند من لباس یکسانی را دوباره پوشیده ام." (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت! (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت!

سونراج وسواس دیگری هم دارد

سِوِنراج که به دلیل فرزند هفتم بودن توسط پدر هنرمندش به شماره هفت نامگذاری شد ، با این رقم نیز وسواس جداگانه ای دارد. پلاک ماشین او شماره هفت است. او بر روی تمام کت و شلوارها و پیراهن های خود یک نماد تاج و شماره هفت را گلدوزی کرده و بلوزهایش هفت دکمه و هفت جیب دارند. همچنین شماره هفت را با افتخار روی در پشتی ماشینش نقاشی کرده است. [caption id="attachment_67099" align="aligncenter" width="594"](عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت! [/caption] (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت! (عکس) خانواده عجیب که همه چیز آن ها قرمز است؛ حتی توالت!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی