|

ماشین گردشگرا به داد بوفالو رسید و از دست شیر های وحشی نجاتش داد؛ ماشین چه بد داغون شد!

در این ویدئو بوفالویی را خواهید دید که در محاصره شیر ها قرار گرفته و هیچ راه فراری ندارد تا اینکه ماشین گردشگر ها از راه رسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بوفالو پستانداری از نژاد گاو هاست که متوسط عمر آن چیزی نزدیک به 25 سال است. بسیاری از افراد فکر می کنند که بوفالو با گاومیش متفاوت است و از دو حیوان متفاوت صحبت می کنیم، این در حالیست که بوفالو با نام هایی نظیر گاومیش یا گاو وحشی نیز در میان عموم شناخته می شود و در واقع بوفالو همان گاومیش است. بوفالو در کشورها و فرهنگ های مختلف، معانی متفاوتی دارد، اما به طور کلی و در آمریکای شمالی، بوفالو نمادی از شجاعت، مهربانی، قدرت و احترام است و یک نماد خانوادگی و اجتماعی به حساب می آید.

جالب است بدانید که بوفالو بر خلاف ذات خشن خود گوشتخوار نمی باشد بلکه مانند بسیاری از حیوانات سم دار بیشتر وقت خود را به چریدن می گذراند و مانند گاو غذایش را نشخوار می کند.

اگرچه بوفالوها تعدادی دشمن طبیعی دارند اما بزرگ ترین تهدید آن ها انسان ها و کمبود منابع غذایی است. شکار شدن بوفالو توسط انسان ها یکی از عوامل اصلی اثر گذار در کاهش جمعیت این حیوان می باشد. به علاوه انسان ها با توسعه شهری، ایجاد زمین های کشاورزی و شهرسازی زیستگاه های بوفالو را از بین برده و یافتن منابع غذایی را برایش سخت تر کرده اند.

با این حال گرسنگی بوفالو ها نیز تهدید جدی برای جان انسان ها محسوب می شود زیرا بوفالوهای گرسنه به محصولات کشاورزی حمله کرده، فنس ها را پاره می کنند و بیماری را بین دام ها پخش می کنند.

از جمله شکارچیان طبیعی بوفالو می توان به شیر و سگ های وحشی اشاره کرد که می توانند بوفالوهای جدا شده از گله را شکار کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی